Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

"Ονομάζετε δεσμό μία φήμη που κυκλοφορεί για τη Δούκισσα"

Ο Χρήστος Χολίδης με το που έκανε την εμφάνιση του το 2003 κέρδισε το γυναικείο κοινό... για ευνόητους λόγους. Σήμερα δείχνει να απολαμβάνει την επιτυχία, αν και πατάει γερά τα πόδια του στη γη, γνωρίζοντας ότι όλα έρχονται και παρέρχονται.

Ο Χρήστος Χολίδης, που όταν ήταν μικρός άκουγε Νίκο Παπάζογλου, Σπύρο Ζαγοραίο και Active Member, αποκάλυψε και το πως έγινε τραγουδιστής. «Κάποια στιγμή γνώρισα μία κοπέλα που μου είπε πως έψαχνε μοντέλα για την εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά.

Πάω στην εκπομπή - εκείνη την εποχή δεν έλεγα "όχι" πουθενά - και με ρωτούν: "Είσαι μοντέλο;" Και τους απαντώ: "Εννοείται!" Στην τρίτη εκπομπή, πλησιάζω έναν άνθρωπο από την ορχήστρα και με ρωτάει: "Τραγουδάς;". Απάντησα "ναι". Τότε έπιασα για πρώτη φορά μικρόφωνο στα χέρια μου!»....

Ο δημοφιλής τραγουδιστής δηλώνει στο ΕΓΩ! ευτυχισμένος με αυτό που ζει που ακόμα και αν τελειώσει αύριο, πάλι ευτυχισμένος θα ήταν, ενώ εξομολογείται ότι όταν είδε για πρώτη φορά τον εαυτό του σε gossip εκπομπή έπαθε σοκ και μπορεί να ανέβασε και λίγο πυρετό.

Οσο για το ποιο είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχουν πει ή γραφεί για εκείνον, δηλώνει ότι «σε μία τηλεοπτική εκπομπή πληροφορήθηκα ότι ήμουν πατέρας και δεν το ήξερα». Και βέβαια δεν θα μπορούσε ο Χρήστος Χολίδης να μην μιλήσει για όλα όσα λέγονται για τον δεσμό του με τη Δούκισσα Νομικού.

«Κατ' αρχήν ονομάζετε "δεσμό" μία φήμη που κυκλοφορεί. Έπειτα π οτέ δεν έχω μιλήσει για καμιά κοπέλα και αυτό συνεχίζω να κάνω. Με ακούσατε ποτέ να μιλάω για αυτό; (...) Το ίδιο ακουγόταν για την Κατερίνα Στικούδη, όπως και για την Κατερίνα Παπουτσάκη, που είναι πολύ καλή μου φίλη».

Ο Χρήστος Χολιδής, κρατώντας τις απαντήσεις για τον εαυτό του, δηλώνει στα 31 του μικρός για οικογένεια και περιγράφει τον εαυτό του ως «ταλαιπωρημένο εργένη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: