Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

"Πήρε φωτιά ο... κώλος μας!!"



Αμ.. έτσι είναι αυτά σύντεκνε..
Έτερον εκάτερον.. εσείς καίτε δέντρα..
ο απαυτός σας αρπάζει φωτιά...
Τώρα... ΤΡΕΧΑΤΕ!!


7 σχόλια:

ασημωνης είπε...

Χαχαχαχαχα
Πολυ καλο!!!!

Aπολίτιστος είπε...

Γειά σου Κωστή!
Χαίρομαι που σου άρεσε!!!χαχα

I-DIADROMI είπε...

ΑΜΑΝ ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ

tessable είπε...

χαχαχααα πολυ πλάκα έχει

Aπολίτιστος είπε...

Μωρέ τώρα να δείς τί έχουν να "φάνε"...χαχα!!!

Να είσαι καλά Τεσ-σούλα μου !

papailias yfantis είπε...

Απολίτιστε

Είσαι στο στοιχείο σου!

παπα-Ηλίας

Aπολίτιστος είπε...

Χαχαχα!!!

Να είσαι καλά παπα-blogger μου!!!

Καλή σας ημέρα!