Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Επικίνδυνη ανευθυνότητα - Εγκληματική μικρότητα...

Γεια σας,
θυμάμαι την ευχή των γιαγιάδων μας που έλεγαν: "Χώμα να πιάνεις, χρυσάφι να γίνεται". Κάπου χάλασε όμως η συνταγή και στην Ελλάδα έχουμε καταφέρει να την μετατρέψουμε σε: "Η στάχτη που πιάνουμε, τσιμέντο θα γίνεται".

Η πολιτική φωτιά που άναψε αμέσως μετά την κατάσβεση της φυσικής, μπορεί να έχει λιγότερο οικολογικές συνέπειες για εμάς, κρύβει όμως πολύ δυσάρεστα μηνύματα για την κυβέρνηση. Μία κυβέρνηση που προσπαθήσει να μας πείσει ότι ποτέ δεν σφάλει και πάντα οι καταστροφές οφείλονται σε τριτογενείς και εξωτερικούς παράγοντες.

Απόδειξη του κυβερνητικού πανικού είναι οι δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου. Αρχικά ο κ. Αντώναρος προσπάθησε να μειώσει και να υποβαθμίσει το γεγονός. Αφού διαπίστωσαν ότι αυτό είναι αδύνατο και συναντούσε έντονη κατακραυγή, ο κ. Αντώναρος κατηγορούσε τα πεύκα που δεν σβήνουν εύκολα! Και αυτή όμως η θέση αντιμετωπίστηκε με χλευασμό και έτσι σήμερα αναγνωρίστηκαν σφάλματα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Ωστόσο, λίγες ώρες πριν, ο ίδιος ο πρωθυπουργός μιλώντας στους πιλότους των πυροσβεστικών μέσων, τους έδινε συγχαρητήρια και τους έλεγε να μην ακούς τους "αχρείους" που έλεγαν διάφορα εις βάρους τους!!!...διαβάστε τη συνέχεια

citypress-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: