"Να Νανανα.. Here comes the sun.. Νανανα.."
Τί σου είναι τα Σκαθάρια τελικά..ε;;
Όσα χρόνια και να περάσουν πάντα αγαπητοί!!!
Αυτή είναι η γλύκα των παλιών αναμνήσεων όμως!
Απαπα.. είπαμε όχι γκρίνιες, εε;;
Πέμπτη σήμερα, και μας έμεινε μόνο η ουρά του μουλαριού!!
"Ξεκινήστε τη μέρα σας με χαμόγελο!"
ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!!
2 σχόλια:
Χαμογελάστε στην ημέρα… Καλημέρα!
Στην ερώτηση σου (στο e-mail) θα απαντήσω «Απολίτιστε» εις εύθετον χρόνον. Προς το παρόν δες το σχόλιο στο post «Αυτό το Ξέρατε;;; Μέρος Γ’» (κυρίως για το Υ.Γ. που αφορά σε μια ενδιαφέρουσα «καλλιτεχνική και ιστορική φάρσα» που ανακάλυψαν του 2001 οι συντηρητές του έργου…)
Ακριβώς φίλε Νευρομάντη μου!!
Όπως πάντα, έγκυρος, έγκαιρος και αποστομωτικός
Δημοσίευση σχολίου