Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Κολέτσα: Οι άνδρες αιφνιδιάζονται από το μυαλό μου

Μία διαφορετική - μα πάντα σέξυ - Χριστίνα Κολέτσα "ξετυλίγεται" στις σελίδες του περιοδικού Nitro, για λογαριασμού του οποίου φωτογραφήθηκε με τα απολύτως απαραίτητα και μόνο. (pics)

"Για την κοινωνία μπορώ να είμαι άλλη μια τραγουδιάρα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι μπορώ να είμαι κάτι άλλο: Μπορεί το τραγούδι να είναι απλώς το χόμπι μου κι από εκεί και πέρα να κάνω άλλα πράγματα, να αναπτύσσω αλλιώς τον εαυτό μου και το πνεύμα μου", δηλώνει, ενώ σκέφτεται να διευρύνει τους πνευματικούς της ορίζοντες, κάνοντας αίτηση σε κολέγιο για να σπουδάσει την αγαπημένη της επιστήμη, την ψυχολογία!

"Όταν ανακαλύπτουν ότι έχω κι εγώ κάποιο μυαλό, αιφνιδιάζονται, ιδιαίτερα οι άνδρες. Κάποιοι ενθουσιάζονται που το ανακαλύπτουν και με ερωτεύονται κάποιοι άλλοι το βάζουν στα πόδια. Αυτοί είναι και οι περισσότεροι", λέει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: