Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Β. Κουλιανού: "Λυπάμαι που γύρισα στην Ελλάδα. Εδώ είναι ωραία να έρχεσαι να κάνεις διακοπές"

Για την υποκριτική, για τη ζωή της στην Ελλάδα σε εποχή κρίσης αλλά και για το Next Top Model, μίλησε η Βίκυ Κουλιανού στο ΕΓΩ Weekly που κυκλοφόρησε την Πέμπτη (11/8).

Τα τελευταία πέντε χρόνια, το πρώην μοντέλο ασχολείται με το σχεδιασμό ρούχων και τη σειρά της Vicky Koulianou Collection. Μάλιστα, έχει ένα κατάστημα και θέλει να λειτουργήσει και άλλα δύο.

"Εγώ με το ρούχο έχω τρέλα. Το έχω ζήσει και το αγαπώ. Έχω κάνει ώρες πασαρέλας, οπότε το ξέρω καλά. Το ρούχο και η ζωγραφική ήταν και είναι οι μεγάλες μου αγάπες. Είναι μια δουλειά που την έκανα χρόνια και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Θα ήταν παράλογο να μην έχω αυτήν την συνέχεια. Βγήκε την σωστή στιγμή", τόνισε.

Όσο για την υποκριτική δήλωσε: "Την υποκριτική την αγαπώ πολύ, αλλά δεν έχω χρόνο με τις πρόβες να τρέχω πια. Έκανα πολύ θέατρο και πολύ ΔΗΠΕΘΕ. Αγαπώ το θέατρο. Η τηλεόραση από την άλλη, είναι ωραία, αλλά δεν είχα συγκλονιστικές προτάσεις. Τώρα, αν αύριο μου πρότειναν έναν ωραίο ρόλο, θα το έκανα"......

Για την κατάσταση στην Ελλάδα και την τηλεόραση είπε: "Πιστεύω ότι ούτε η τηλεόραση βοηθάει, ούτε η χώρα μας. Καθόλου. Ένα απόλυτο μηδέν. Χαίρομαι που έφυγα στο εξωτερικό και δεν έμεινα εδώ να φάω τα νιάτα μου. Και λυπάμαι που ξαναγύρισα. Αλλά εδώ είναι οι ζωές μας και αναγκάζεσαι να επιστρέψεις. Θεωρώ ότι η Ελλάδα βοηθάει μόνο αυτούς που θέλει. Δεν δίνει ευκαιρίες σε κανέναν κλάδο. Χαίρομαι που φεύγουν Έλληνες και κάνουν καριέρα έξω. Πιστεύω ότι η Ελλάδα είναι ωραία να έρχεσαι να κάνεις διακοπές και μέχρι εκεί. Όμως, ξέρεις κάτι; Είναι κρίμα γιατί είμαστε η ομορφότερη χώρα στον κόσμο".

Η Βίκυ δε δίστασε να πει την άποψή της για το ριάλιτι μοντέλων, Next Top Model.

"Υπήρχαν κάποια συμπαθητικά κορίτσια, αλλά ok. Ήταν νόστιμα κορίτσια, που κάποιες είχαν φωτογένεια, κάποιες είχαν πολύ ωραίο περπάτημα, κάποιες ήταν πολύ ωραίες άβαφες, όμως δεν είχαν το πακέτο", σημείωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: