Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Κιμούλης: ''H δική μου γενιά έδωσε εξετάσεις και απέτυχε''...



Ο Έλληνας ηθοποιός και σκηνοθέτης Γιώργος Κιμούλης μίλησε στο Αχελώος tv και στον Μάκη Μάκκα για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική κοινωνία ενώ δεν δίστασε να δηλώσει ότι:

«Ο χώρος των πνευματικών ανθρώπων και της διανόησης έμεινε πολύ καιρό σιωπηλός γιατί βολεύονταν. Έχω μια κόρη και ελπίζω στην νεότερη γενιά γιατί η δική μου έδωσε εξετάσεις και απέτυχε»

«Ανήκω σε έναν χώρο και είμαι από αυτούς που βλέπαμε την κατρακυλά να έρχεται δυστυχώς όμως δεν πείθαμε και δεν προσπαθήσαμε και αρκετά για να ακουστούμε.

Η νεότερη γενιά πρέπει να μας γυρίσει την πλάτη και να κοιτάξει μετά δικά της μάτια και όχι με τους δικούς μας μυωπικούς φακούς»

Ο έμπειρος ηθοποιός ανέφερε ακόμη ότι:

«Η ελληνική κοινωνία δεν έχει ανάγκη από ηγέτες, κυνηγάμε τους ηγέτες και σωτήρες τόσα χρόνια και είδαμε που φθάσαμε

Ο άνθρωπος έχασε το βλέμμα προς το κοινό κοιτάζει μόνο την οικογένεια του και την προσωπική του εταιρία.

Αντιστέκομαι σε αυτή την πτώση γιατί δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουνε ότι το πηγάδι έχει πάτο εγώ πιστεύω ότι το πηγάδι είναι απύθμενο κατά επέκταση θα πρέπει να γαντζωθούμε με μεγάλη δύναμη από τα τοιχώματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: