Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Ο Μάριος Αθανασίου τιτίβισε στον πρωθυπουργό!

Αγανακτισμένος είναι ο Μάριος Αθανασίου από την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και αποφάσισε να τα πει στον πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, μέσω... Twitter!

"Πολλοί με κατηγόρησαν ότι έχω γίνει μονόχνοτος και ότι δεν έχω άλλα ενδιαφέροντα(!!). Ζητώ συγγνώμη αλλά δεν μου είναι εύκολο αυτό τον καιρό να ασχοληθώ ούτε με τα μπάνια, ούτε με τις διακοπές!!

Δεν σημαίνει ότι εσείς που το κάνετε είστε λάθος, αλλά απλά δεν γίνεται όταν το μυαλό μου και η ψυχή μου είναι μόνο εκεί! Δεν απαιτώ να κάνουμε όλοι το ίδιο. Στο μέτρο που μπορεί ο καθένας είναι αρκετό, γιατί κάποια στιγμή θα καταλάβετε ότι θα είμαστε όλοι στην ίδια πλατεία!", έγραψε στο status του.

Ωστόσο, δε σταμάτησε καθώς έγραψε και στον λογαριασμό του Γιώργου Παπανδρέου.

"Συγγνώμη που ενοχλώ στις διακοπές σας! Και αν έχετε την τύχη ποτέ να το διαβάσετε…Δεν ξέρω αν νομίζετε ότι κάνετε το καλύτερο δυνατό, ή αν όντως έχετε κάποιο συμφέρον. Αλλά παίζετε με την ελευθερία και την αξιοπρέπεια αυτού του λαού!

Αν το ένα εκατομμύριο κόσμου στις πλατείες της χώρας σας φαίνεται λίγο, όταν γίνει 2.500.000 θα είναι πολύ αργά. Εμείς την αξιοπρέπεια μας μπορούμε να τη σώσουμε. Εσείς όχι", έγραψε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: