Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Μέγκαν Φοξ: "Ήθελα να είμαι ξανθιά να μοιάζω στην Πάμελα Άντερσον!"


Δείτε τις φωτογραφίες

Όλοι είχαμε πρότυπα στην παιδική μας ηλικία, ανθρώπους που θαυμάζαμε και θέλαμε να τους μιμηθούμε. Για την πανέμορφη Μέγκαν Φοξ, το πρότυπο της όταν ήταν ακόμα μικρό κοριτσάκι, δεν ήταν άλλο από την Πάμελα Άντερσον!

Πολλοί βέβαια θα υποστήριζαν ότι πλέον δεν απέχει και πολύ, από διάφορες απόψεις...



Πάντως έμεινε μελαχρινή σε αντίθεση με την Πάμελα.

Μιλώντας, στο περιοδικό Elle, στην αμερικάνικη αλλά και στην κινέζικη έκδοση του, η Μέγκαν αποκάλυψε πως: “όταν ήμουν μικρή, ήθελα να είμαι ξανθιά, σαν την Μπάρμπι ή την Πάμελα Άντερσον. Αυτό όμως θα κατέστρεφε τα μαλλιά μου. Το ξανθό χρώμα ήταν κάτι εξωτικό για μένα, γιατί όλοι στην οικογένειά μου ήταν μελαχρινοί.”

“Αν το όμως το τολμούσα, θα ήμουν πλατινέ ξανθιά. Και όσο για τη φόρμα μου, που με ρωτάνε πολλοί, κάνω κάθε μέρα γυμναστική με τον προσωπικό μου γυμναστή. Όλο αυτό κρατάει 45 λεπτά και σηκώνω βάρη. Επίσης, τρώω πέντε φορές τη μέρα και δεν κάνω ποτέ δίαιτα, τις περισσότερες φορές τρώω ωμές τροφές” πρόσθεσε.





Δεν υπάρχουν σχόλια: