Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Μητροπάνος: Η συγκλονιστική εξομολόγηση για την περιπέτεια υγείας του

Ο Δημήτρης Μητροπάνος μιλά ανοιχτά για την τρίχρονη περιπέτεια με την υγεία του! «Η αδερφή μου τόλμησε και μου έκανε το πιο σημαντικό δώρο ζωής, το ένα της νεφρό.

Μπαίνοντας στο πρόβλημα είδα πόσο εμετική είναι η κατάσταση στη χώρα μας. Γίνεται κανονικά αγοραπωλησία οργάνων» αποκαλύπτει ο τραγουδιστής.

Και συνεχίζει: «Πουλάνε σπίτια οι άνθρωποι για ένα μόσχευμα που μπορεί να μην το πάρουν ποτέ, γιατί κάποιος άλλος έδωσε περισσότερα χρήματα. Εδώ στην Ελλάδα με είχαν ξεγραμμένο. Άνοιξαν την αδερφή μου, άνοιξαν εμένα, μας ξαναέκλεισαν και μου είπαν «Δεν γίνεται ξέχνα το». Παραιτήθηκα . Δεν έτρωγα, δεν κοιμόμουν. Η μόνη μου σκέψη ήταν τα παιδιά μου και η γυναίκα μου.....

Έλεγα ότι δεν θα μπορέσω να ζήσω κάνοντας αιμοκάθαρση μια ζωή, γιατί αυτό δεν είναι ζωή. Η όλη δοκιμασία μου κράτησε περίπου τρία χρόνια και ευτυχώς ο Πολιτάκης, ο παθολόγος μου με έπεισε και ο γιατρός μου Γιάννης Γιατράς με ανάγκασε να πάμε στο Παρίσι, όπου οι γιατροί μόλις είδαν τις εξετάσεις μου γέλασαν, ειδικά όταν τους είπαν ότι στην Ελλάδα με είχαν ξεγραμμένο. Μου είπαν ότι η εγχείρηση μπορεί να γίνει και θα πάνε όλα καλά, όπως και πήγαν…».

Μάλιστα δεν δίστασε να πει: «Αν δεν ήμουν ο Μητροπάνος, πιστεύω ότι θα μου την έκαναν, εδώ απλώς φοβήθηκαν ότι μπορεί να πάθω κάτι και δεν ήθελαν να χρεωθούν μία δυσμενή έκβαση και να βλάψουν το όνομά τους. Εκείνο πάντως που θέλω να πω είναι ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στον κόσμο που μου συμπαραστάθηκε, αλλά και στους συναδέρφους μου που στάθηκαν δίπλα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: