Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Ο Λούκας θυμάται την Πάτρα


Τα τρία χρόνια που σημάδεψαν τη ζωή του


Μέσα σε δύο χρόνια κέρδισε στο X Factor, τραγούδησε «Watch my dance» στη Eurovision και έγινε αφίσα στα εφηβικά δωμάτια.

Ο Λούκας Γιώρκας θυμάται την εποχή που τραγουδούσε με την κιθάρα του στο Μώλο της Αγίου Νικολάου, ενώ παράλληλα σπούδασε στη σχολή βιολογίας του πανεπιστημίου Πατρών,...



αλλά και τις πρώτες του επαγγελματικές εμφανίσεις σε μπαρ της Πάτρας.

Μιλώντας στο περιοδικό BEST της Πάτρας ο νεαρός τραγουδιστής αποκαλύπτει άγνωστες πλευρές του χαρακτήρα του αλλά και την σχέση του με την πόλη.

«Νομίζω πως τα τρία χρόνια της Πάτρας σημάδεψαν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου και είμαι πολύ ευγνώμων που μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω όλους αυτούς τους ανθρώπους».

Αποκαλύπτει μάλιστα πως εξακολουθεί να επιστρέφει στην Πάτρα όχι μόνο για να συναντήσει τους φίλους του αλλά και για τον πνευματικό του. «Ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο για μένα είναι ο πνευματικός μου, ένας άνθρωπος που όχι απλά με συμβοτυλεύει αλλά και με το λόγο του προσπαθώ να αγωνίζομαι όσο πιο σωστά γίνεται. Νοιώθω πολύ τυχερός που ο Θεός μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω αυτόν τον άνθρωπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: