Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Αλεξάνδρα Πασχαλίδου: "Στην Ελλάδα μου έλεγαν τα αφεντικά μου, κάνε λίγο τη χαζή"

Για τη ζωή της στη Σουηδία, την οικονομική κρίση αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην Ελλάδα μίλησε στο περιοδικό "Λοιπόν" η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.

Η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου ήταν ειλικρινής στην ερώτηση αν σκέφτεται να επιστρέψει στην Ελλάδα: «Όχι, τώρα πια δεν το σκέφτομαι. Σκέφτομαι να κάνω ό,τι μπορώ από εκεί που είμαι για να βοηθήσω την Ελλάδα, να έρχομαι όσο πιο συχνά μπορώ, να έχω στενές σχέσεις και να κάνω και την κόρη μου να την αγαπήσει. Ίσως θελήσει κάποια στιγμή να έρθει εκείνη.

Επαγγελματικά η Ελλάδα δεν νομίζω ότι μπορεί να μου δώσει κάτι. Έζησα εδώ 2,5 χρόνια και μπορώ να πω πως ήταν το καλύτερο πανεπιστήμιο για μένα, γιατί με ξύπνησε. Νομίζω ότι κοιμόμουν όταν ήρθα, ίσως να ήμουν αφελής και πίστευα ότι όλα είναι όπως φαίνονται».....

Η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου εξέφρασε και το παράπονο της για όλα όσα έζησε όταν δούλεψε στην Ελλάδα και περιέγραψε την ψυχολογική της κατάσταση:
«Έκλαιγα και στεναχωριόμουν, γιατί ένιωσα ότι απέτυχα με κάποιον τρόπο, ότι έχασα τον εαυτό μου. Γιατί έφτασα να κάνω μια εκπομπή που δεν θα την έβλεπα ούτε εγώ η ίδια. Ήρθα με άλλες προϋποθέσεις, με δίψα για να δημιουργήσω, να κάνω πράγματα, και κατέληξα να κάνω ό,τι όλοι οι άλλοι: ένα πρωινό στο Star με κουτσομπολιό. Δεν ήμουν εγώ αυτό.

Μου έλεγαν τα αφεντικά μου: "Κάνε λίγο τη χαζή, υποτίμησε τον εαυτό σου, τσαλακώσου". Και επέστρεψα στη Σουηδία, έκανα ντοκιμαντέρ με τρεις κι εξήντα, αλλά ένιωθα τόσο καλά, τόσο περήφανη για τον εαυτό μου και πάλι. Ένιωθα ότι ζορίζω λίγο το μυαλουδάκι μου και ότι πραγματικά στέκομαι στις μύτες των ποδιών μου. Αυτό χρειαζόμουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: