Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Στο νοσοκομείο η Πετρούλα


Η ξανθιά τηλεπερσόνα Πετρούλα Κωστίδου μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο ύστερα από ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια θαλάσσιου σκι.

Μάλιστα, λόγω του τραυματισμού υποβλήθηκε σε επέμβαση...



"Περνούσαμε πάρα πολύ όμορφα, μέχρι την στιγμή που έπεσα εγώ από το τζετ σκι, χτύπησα στην κοιλιακή χώρα και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ακατάσχετη αιμορραγία. Στην συνέχεια ήλθε ασθενοφόρο, με πήρε, εγώ είχα χάσει τις αισθήσεις μου και με μετέφερε στο νοσοκομείο", είπε η παρουσιάστρια.

"Με ειδοποίησαν ότι είχε κάποιο ατύχημα και ήλθα εσπευσμένα από την Θεσσαλονίκη. Ευχαριστώ πολύ τους γιατρούς που την ανέλαβαν και την γλίτωσαν από τα χειρότερα",είπε η μητέρα της.

"Θέλουν να εξετάσουν την σπονδυλική μου στήλη με αξονικές, θέλουν να δουν και τον αυχένα μου. Θα δούμε… εγώ όμως θεωρώ ότι είμαι καλά", προσέθεσε η Πετρούλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: