Με βάση τη σύμβαση μεταξύ του δημοσίου και των ιδιωτών που ανέλαβαν την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων Κόρινθος – Πάτρα, από τις 4 Απριλίου 2011 οι εργολάβοι θα έπρεπε να έχουν σταματήσει να εισπράττουν διόδια, καθώς δεν έχουν ολοκληρώσει τα έργα μέσα στην προβλεπόμενη ημερομηνία. Μάλιστα η εθνική οδός είναι διάσπαρτη από εργοτάξια και...
στην κυκλοφορία έχουν δοθεί μόνο ελάχιστα χιλιόμετρα.
Οι εργολάβοι και οι τράπεζες που χορηγούν τα δάνεια ρίχνουν τι ευθύνες στο Μνημόνιο, υποστηρίζοντας ότι το χρηματοδοτικό μοντέλο έχει καταρρεύσει με τις συνεχείς αυξήσεις στα καύσιμα και το ΦΠΑ. Επίσης τα έσοδα από τα διόδια σημείωσαν πτώση λόγω μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου.
Το σωματείο των εργαζομένων πάντως σημειώνει πως η κοινοπραξία για κάθε ένα ευρώ που εισπράττει, επενδύει πέντε.
Στα Τέμπη, μία εβδομάδα μετά τις σαμπάνιες για το άνοιγμα της μεγαλύτερης σήραγγας των Βαλκανίων, η κοινοπραξία προχώρησε σε δεκάδες απολύσεις με το αιτιολογικό της διακοπής της χρηματοδότησης του έργου αλλά και της μείωσης των εσόδων των διοδίων από την άρνηση των πολιτών να μην πληρώνουν.
Η εταιρεία πάντως θεωρεί την εξέλιξη αναμενόμενη από τη στιγμή που διακόπηκε η χρηματοδότηση και υπόσχεται στους απολυόμενους επαναπρόσληψη μόλις ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις με το δημόσιο.
Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011
Παράνομη η είσπραξη διοδίων;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου