Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Γιατί «τρέχει» με χίλια η Αθηνά Οικονομάκου;

Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε η ηθοποιός Αθηνά Οικονομάκου σε γνωστό περιοδικό, μιλώντας για το γάμο, τις σχέσεις αλλά και για την καριέρα της.

Η ηθοποιός δήλωσε πως όταν ερωτεύεται τρέχει με χίλια, αλλά δεν αφήνει τον εαυτό της να πληγωθεί.

«Τον σκέφτομαι το γάμο, φυσικά, αλλά όχι για τώρα, για το απώτερο μέλλον. Εμένα το βασικό που με απασχολεί είναι να βρω ένα σύντροφο που θα μπορώ να μοιραστώ την υπόλοιπη ζωή μου μαζί του και να μπορεί να γίνει ο πατέρας των παιδιών μου. Τώρα, αποκεί και πέρα, αν αποφασίσω ότι θέλω για τη μαγεία της στιγμής να φορέσω το νυφικό και να κάνω μια δεξίωση ή ένα πάρτι, περισσότερο για τους φίλους μου, αυτό είναι ένα άλλο θέμα».....

Ενώ αν θέλει να κάνει παιδιά, είπε, χαρακτηριστικά: «Ναι! Μου αρέσουν πολύ τα παιδιά! Προς το παρόν, βέβαια, δεν σκέφτομαι να κάνω επειδή είμαι σε μικρή ηλικία..

Δεν υπάρχουν σχόλια: