Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Αποκάλυψη: Ποιον δήμαρχο "βάφτισαν" οι "Νονοί" δικό τους;


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

Η δικογραφία φωτιά που έχουμε αποκλειστικά στη διάθεσή μας, περιγράφει συνομιλία ντοκουμέντο δημάρχου της παραλιακής με επίορκο αστυνόμο αρχινονό που φέρεται να εκβιάζει συστηματικά τα τελευταία χρόνια, επιχειρηματίες στα νότια προάστια και να τους αποσπά τεράστια χρηματικά ποσά...



Δημοσιοποιούνται σήμερα αποκλειστικά ένα μέρος από τις συνομιλίες φωτιά του φερόμενου αρχινονού αξιωματικού της ΕΛΑΣ με δήμαρχο της παραλιακής.

Οι δύο άνδρες όπως θα διαπιστώσετε από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες, που έχει στη διάθεσή της η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ συνομιλούν για το πως θα μπορέσουν να μεθοδεύσουν την αναβολή σφραγίσεως γνωστής καφετέριας των νοτίων προαστίων. Να μετατεθεί δηλαδή η σφράγιση από Παρασκευή σε Δευτέρα. (Αλήθεια γιατί;)

Σύμφωνα πάντα με το προανακριτικό υλικό ο Δήμαρχος δείχνει να συμφωνεί για την αναβολή και να θέλει πάση θυσία να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του φερόμενου νονού αστυνομικού.

Από το προανακριτικό υλικό προκύπτει επίσης ότι ο φερόμενος αρχινονός είχε και συνεργό ανώτατο αξιωματικό της ΕΛΑΣ με τον οποίο μεθόδευαν τη σφράγιση μαγαζιού που δεν ενέδιδε στις απαιτήσεις τους και μάλιστα αναφέρουν πως αν το ζητήσουν από το Δήμαρχο, (να το σφραγίσει δηλαδή), αυτός θα το κάνει. Με έντονα γράμματα είναι σημειωμένα από τη υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων τα σημεία τα οποία παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Οι διάλογοι που θα διαβάσετε είναι ένα μικρό δείγμα των στοιχείων που έχουμε στη διάθεσή μας τα οποία θα δημοσιεύουμε ανάλογα με την πορεία της προανάκρισης, σεβόμενοι το ανακριτικό έργο των υπηρεσιών. Λίγο υπομονή.

Απολαύστε τους... συναρπαστικούς διαλόγους:

Αξιωματικός 1: Που θα ναι κι αυτός τώρα, άντε να τον πετύχω, α ρε Δήμαρχε σήκωσέ το.

Δήμαρχος: Ναι...

Αξιωματικός 1: Δήμαρχε, ΓΙΑΝΝΗΣ, τι κάνεις, πώς είσαι;

Δήμαρχος: Γειά σου ΓΙΑΝΝΗ καλά εσύ;

Αξιωματικός 1: Σε ενοχλώ από κάτι;

Δήμαρχος: Όχι, όχι πες μου.

Αξιωματικός 1: Λοιπόν μια παράκληση μικρή...

Δήμαρχος: Ναι, ναι.

Αξιωματικός 1: Μ' ακούς;

Δήμαρχος: Σε ακούω.

Αξιωματικός 1: Εάν μπορούμε τη σφράγιση του (μαγαζιού), αντί να την κάνουμε αύριο, να την κάνουμε τη Δευτέρα, μόνο αυτό, μόνο αυτό, τίποτε άλλο. Τη Δευτέρα κανονικά.

Δήμαρχος: Εεεε, μωρέ, δεν ξέρω αν έχει πάει το χαρτί, τώρα πώς να το αλλάξω...

Αξιωματικός 1: Ωραία να κάνει μία ένσταση, κάτι, αν μπορούμε να το πάμε τη Δευτέρα, να το δούμε αύριο το πρωί. Να σε πάρω αύριο το πρωί. Δηλαδή να γίνει κανονικά τη Δευτέρα.

Δήμαρχος: Εγώ δεν έχω αντίρρηση καμία.

Αξιωματικός 1: Ναι, σε ποιον πρέπει να μιλήσω;

Δήμαρχος: Μόνο να μπορεί, να μπορεί και η Υπηρεσία να το κάνει.

Αξιωματικός 1: Ναι, σε ποιον πρέπει να μιλήσω;

Δήμαρχος: Είναι και η κυρία, η κυρία Γ...... είναι υπεύθυνη.

Αξιωματικός 1: Ωραία, να την πάρω αύριο τηλέφωνο;

Δήμαρχος: Πάρ' την εγώ δεν έχω αντίρρηση, αν μπορούνε να το κάνουμε, δεν έχω αντίρρηση.

Αξιωματικός 1: Για τη Δευτέρα δεν είπαμε τίποτα. Τη Δευτέρα αντί για Παρασκευή. Τη Δευτέρα...

Δήμαρχος: Ναι ΓΙΑΝΝΗ μου σου λέω, δεν έχω αντίρρηση, αν μπορεί να βρεθεί...

Αξιωματικός 1: Δεν υπάρχει πρόβλημα.

Αξιωματικός 1: Να κάνει αυτός, να έρθει αυτός να κάνει μια ενστασούλα μια-δύο μερούλες παρατασούλα για κάτι, και να το
πάμε Δευτέρα και να είναι τυπικά εντάξει, τι πρέπει να κάνουμε, πως θε να το πάμε, γίνετια αυτό.

Δήμαρχος: Ας έρθει αύριο, ας έρθει αύριο το πρωί ο άνθρωπος από εδώ...

Αξιωματικός 1: Σε σένα, να κάνει ένα χαρτάκι για δύο μερούλες και Δευτέρα το σφραγίζουμε, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Δήμαρχος: Ναι να μιλήσει με την Γ........ κατ' αρχήν.

Αξιωματικός 1: Ωραία να την πάρω κι εγώ τη.......... Τι ώρα να έρθει;

Δήμαρχος: Θα της πω κι εγώ.

Αξιωματικός 1: Τι ώρα;

Δήμαρχος: Εεεε εντάξει το πρωί, τι ώρα να έρθει.

Αξιωματικός 1: Θα της μιλήσω κι εγώ. Είναι δικιά μας ή από την (αναφέρεται περιοχή) ......... είναι η Γ....

Δήμαρχος: Είναι από την (αναφέρεται περιοχή) ..... η κοπέλα.

Αξιωματικός 1: Που πρόσκειται αυτή. Σε σένα;

Δήμαρχος; Μωρέ όχι. Δεν τους γνωρίζω τους ανθρώπους.

Αξιωματικός 1: Πού πρόσκειται αυτή. Που πήγε; Στον άλλο;

Δήμαρχος: Δεν ξέρω.

Αξιωματικός 1: Στον Κ...............

Δήμαρχος: Δεν ξέρω ΓΙΑΝΝΗ μου αλλά....

Αξιωματικός 1: Ωραία.

Δήμαρχος: Εντάξει είναι, είναι ένας καλοπροαίρετος άνθρωπος, συνεργάσιμος.

Αξιωματικός 1: Ωραία, λοιπόν οπότε αύριο θα του πω να έρθει από εσένα.

Δήμαρχος: Ας έρθει, ας έρθει.

Αξιωματικός 1: Ή να μιλήσω εγώ με την Γ......

Δήμαρχος: Ας έρθει και θα μιλήσω εγώ με τη Γ....... και θα τον στείλω κάτω να συνεννοηθεί.

(Συνομιλία Αξιωματικού 1 με τον μαγαζάτορα)

Μαγαζάτορας: Έλα Γιάννη.

Αξιωματικός 1: Τώρα του μίλησα και μου λέει κανένα πρόβλημα, μόνο το διαδικαστικό, αύριο το πρωί μπορείς να πας εσύ από εκεί.

Μαγαζάτορας: Στο Δημαρχείο;

Αξιωματικός 1: Ναι στο Δήμο, στο Δήμαρχο τον ίδιο.

Μαγαζάτορας: Γιατί θέλω να είμαι στο Πρωτοδικείο πρωί - πρωί με τον δικηγόρο.

Αξιωματικός 1: Ο Α........ κάποιος να πάει, δεν γίνεται.

Μαγαζάτορας: Ωραία να πάμε να βρούμε τον Δήμαρχο αύριο.

Αξιωματικός 1: Πρωί - πρωί.

Μαγαζάτορας: Ωραία, άμα είναι πρωί - πρωί μπορώ, μη μου πει κατά τις δέκα, γύρω στις οκτώ, οκτώμιση μπορώ.

Αξιωματικός 1: Όχι, όχι. Είναι αυτός εκεί. Αν δεν είναι θα φύγεις και θα με πάρεις τηλέφωνο να στείλουμε τον Α......., γιατί τώρα έχουνε κλείσει.

Μαγαζάτορας: Ωραία, άρα είμαστε εντάξει για τη Δευτέρα έτσι;

Αξιωματικός 1: Κοίτα, αυτό μου είπε. Μου λέει, από εμένα κανένα πρόβλημα, ελεύθερα. Ελεύθερα να κάνουμε το διαδικαστικό. Αυτά είναι τα διαδικαστικά, τα τυπικά για να είναι χαρτικώς εντάξει.

Μαγαζάτορας: Α μπράβο, ναι, ναι, εντάξει κατάλαβα.

Αξιωματικός 1: Αν ήταν, αν κατάλαβες λοιπόν.
Μαγαζάτορας: Κατάλαβα.

Αξιωματικός 1: Θα με πάρεις τηλέφωνο το πρωί.
Θα χτυπήσω κι εγώ τα τηλέφωνά μου, βλέπεις είναι μεσημέρι και έχουν φύγει όλοι τώρα. Αυτό είναι το πρόβλημα.

Μαγαζάτορας: Να σου πω και κάτι άλλο. Με πήρε ο Π....... πριν λίγο.
Αξιωματικός 1: Τι θέλει μωρέ;

Μαγαζάτορας: Προτού πάρω εσένα, μου λέει θέλει μου λέει ο δικός του και ο (αναφέρεται επικεφαλής κορυφαίας υπηρεσίας της ΕΛ.ΑΣ).............. Θέλουνε μου λέει ξέρεις.....
Αξιωματικός 1: Καλά μην ασχολείσαι. Τα είπαμε έτσι;

(Διάλογος ανάμεσα στους δύο αξιωματικούς)

Αξιωματικός 1: Άκου, άκου παρ τον Α..... (μαγαζάτορας παραλιακής) ένα τηλέφωνο αύριο.

Αξιωματικός 2: Παιδευόμαστε με τα πεντακοσάρικα.

Αξιωματικός 1. Άκου, άκου παρ' τον Α..... ένα τηλέφωνο αύριο. Σωστά;

Αξιωματικός 2: Ναι, ναι.

Αξιωματικός 1: Ένα τηλέφωνο και πες του να βρεθούμε. Πες του να βρεθείτε. Πες του, τι γίνεται. Ο άλλος δεν ενοχλεί. Τι γίνεται; Θα σου πει. Ωραία θα του πεις, πρώτη Μαϊου πέφτει χωρίς κάθε πρώτη του μήνα, χωρίς δεύτερη καθυστέρηση, κατάλαβες τι εννοώ.

Αξιωματικός 2: Ναι, ναι τον Α.....(μαγαζάτορας παραλιακής)

Αξιωματικός 1: Και ο Α....., όχι ο Α......δεν, δεν τον παίρνει, δεν τον παίρνει.

Αξιωματικός 2: Δε νομίζω, δε νομίζω κι εγώ δεν το νομίζω.

Αξιωματικός 1: Δεν τον παίρνει σου λέω.

Αξιωματικός 2: Αυτό που σκέφτομαι πρέπει να γα.....ω τη Χ.........(λογίστρια)

Αξιωματικός 1: Όχι. Άμα του το σφραγίσεις για δέκα μέρες μέσ' τον Ιούλιο μήνα, και μετά τον πηγαίνεις πάλι αυτόφωρο, γι' αυτό και το σφραγίζει πάλι κάθε μέρα, χάθηκε τελείωσε.

Αξιωματικός 2: Ναι.

Αξιωματικός 1: Ή άμα πως εγώ του Δημάρχου ξέρεις κάτι, θέλω Σάββατο βράδυ έντεκα η ώρα, θα είμαι κι εγώ, να κατέβεις να το σφραγίσεις....

Αξιωματικός 2: Ναι.

Αξιωματικός 1: Αμα του πω εγώ θα το κάνει.

Αξιωματικός 2: Ναι, ναι.

Αξιωματικός 1: Ε, δε χάνει.

Αξιωματικός 2: Έτσι.

Αξιωματικός 1: Ποια είδα σήμερα; Τη Χ........ (λογίστρια)

Αξιωματικός 2: Άντε ρε.

Αξιωματικός 1: Κατέβηκα κάτω για άσχετο λόγο. Πήγαινε να δώσει κάτι χαρτιά.

Αξιωματικός 2: Σου είπε τίποτα;

Αξιωματικός 2: Τίποτα, της λέω, μου λέει μέχρι τώρα δεν μας έχει ενοχλήσει κανένας. Λέω, εγώ όταν λέω κάτι δεν το λέω για να το πω. Το λέω γιατί το έχω τακτοποιήσει ήδη με το Δήμο αυτά. Λοιπόν μόλις δω και την άλλη βδομάδα.... θα πω του Δήμαρχου. Δήμαρχε στείλε τη Δημοτική να κόψει μία μήνυση, να τρέχω κι εγώ, και πάρε να 'χεις κι άντε γεια.

Αξιωματικός 2: Λοιπόν εγώ την Κυριακή θα τον πάρω τηλέφωνο να συνεννοηθώ....

Αξιωματικός 1: Έχει περάσει ο καιρός κατά δύο μήνες.

Αξιωματικός 2: Ναι, ναι.

Αξιωματικός 1: Μας έχει πηδήξει.

Αξιωματικός 2: Το ξέρω, το ξέρω κάντο μαλα....

Αξιωματικός 1: Καλά. Να σου πω, πότε έχει Δευτέρα. Πρέπει να συναντήσεις τον Καράφλα.

Αξιωματικός 2: Πότε ρε ΓΙΑΝΝΗ;

Αξιωματικός 1: Α, η πρώτη Δευτέρα του μήνα, κάθε πρώτη - δεύτερη Δευτέρα.

Αξιωματικός 2: Εντάξει στις οκτώ του μηνός είναι, τότε είναι.

Αξιωματικός 1: Ναι ρε, πρώτη και δεύτερη Δευτέρα, εντάξει.

Αξιωματικός 2: Δεν σου είπε τίποτα άλλο αυτή;

Αξιωματικός 1: Τίποτα, είχε κόσμο μπροστά. Λοιπόν τακτοποίησέ τα, ανοίξανε και ....

Αξιωματικός 2: Ναι, ναι.

Αξιωματικός 1: Δουλεύουνε και καλά απ' ότι καταλαβαίνω.

Αξιωματικός 2: Κάτσε να του αφήσω και το Σάββατο και να τον πάρω την Κυριακή.

vimaonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: