Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Νάντια Μπουλέ: Φοβάμαι κι εγώ μήπως μείνω χωρίς δουλειά!

Μετά το “Dancing with the stars” όλα άλλαξαν για τη Νάντια Μπουλέ: ''Ξεκουράστηκα πολύ σωματικά από τις πολύωρες πρόβες και σιγά σιγά άρχισαν να σβήνουν και οι μελανιές που είχα. Βέβαια, προετοιμαζόμαστε για τη χορογραφία του τελικού, που θα είναι ένα pasodoble, αλλά όχι σε τόσο έντονους ρυθμούς.

Αυτές τις μέρες κοιμήθηκα παραπάνω και ξεκουράστηκα.'', αποκαλύπτει η ίδια σε συνέντευξή της στο περιοδικό “People”. Θα μπορούσε να γίνει φίλη με την Ελεονώρα Μελέτη; “Οι φίλες στη ζωή μου είναι πολύ συγκεκριμένες, τις ξέρω πολλά χρόνια και τις γνωρίζω απ' έξω και ανακατωτά. Με την Ελεονώρα δεν κάναμε πολύ παρέα και δεν τη γνωρίζω τόσο καλά για να απαντήσω. Δεν έχουμε προσωπικές σχέσεις με την κοπέλα.”

Στην ερώτηση για το αν της λείπει κάποια σχέση η παρουσιάστρια παραδέχεται πως αν προκύψει κάτι δυνατό δεν θα το σταματήσει. Παρόλα αυτά, απολαμβάνει αυτή την περίοδο κι ας είναι μόνη! “Δεν είμαι από τις γυναίκες που αν δεν έχουν σχέση δεν αισθάνονται ασφάλεια ή ολοκλήρωση. Απολαμβάνω αυτή την περίοδο και περνάω πολύ καλά. Πέρασα μια μεγάλη περίοδο ψυχολογικής αναστάτωσης και σήμερα έχω ξαναβρεί τις ισορροπίες μου. Σε αυτό βοήθησε το γεγονός ότι έτρεχα συνέχεια και δεν ήμουν όλη μέρα σπίτι. Αν προκύψει κάτι δυνατό στο μέλλον, δεν πρόκειται να το σταματήσω.”

Οι εποχές είναι δύσκολες και οι δουλειές δυσεύρετες. Φοβάται η Νάντια μήπως μείνει χωρίς δουλειά; “Όλος ο κόσμος έχει άγχος για το τι θα γίνει αύριο και πόσο μάλλον στην τηλεόραση όπου όλα είναι ρευστά και αβέβαια. Λογικό είναι λοιπόν να φοβάμαι κι εγώ μήπως μείνω χωρίς δουλειά.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: