Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Διάδοχος της... Τζολί η Μίλα Κούνις!


Η "νέα" Αντζελίνα Τζολί θεωρείται από πολλούς η σέξυ Μίλα Κούνις η οποία θεωρείται μια από τις πιο σέξυ γυναίκες στον κόσμο, ζει πλέον στο Χόλιγουντ ενώ τελευταία μας απασχόλησε με την πρωταγωνιστική ερμηνεία της στο “Black Swan”.

Η 28χρονη ηθοποιός,"νέα άξια διάδοχος" της Τζολί, δε θεωρείται άδικα ως μια από τις πιο καυτές παρουσίες...



της διεθνούς σόουμπίζ. Γεννήθηκε στις 14 Αυγούστου του 1983, στη μικρή πόλη Chernivts της Ουκρανίας, ενώ ολόκληρο το όνομα της είναι Μιλένα Μαρκίβνα Κούνις.

H Μίλα πήγε με την οικογένειά της στην Αμερική το 1991, όταν ήταν μόλις επτά ετών. Η μαμά της εργαζόταν στην Ουκρανία ως καθηγήτρια φυσικής και φαρμακοποιός, ενώ ο πατέρας της ως μηχανικός.

"Ο πατέρας μου είναι μηχανικός. Η μητέρα μου καθηγήτρια φυσικής. Ο αδερφός μου επιστήμονας. Εγώ είμαι η κόρη που κερδίζει πολλά λεφτά χωρίς να κάνει τίποτα. Η οικογένειά μου πιστεύει ότι η δουλειά μου είναι παράλογη", είπε η Μίλα, τονίζoντας ότι είναι το "μαύρο πρόβατο" της οικογένειας.

"Όταν ήρθα με την οικογένειά μου στην Αμερική, δεν είχαμε λεφτά. Ήμουν φτωχή", είπε η Μίλα αναφερόμενη στη σημασία που έχει το χρήμα στη ζωή της.

Συνεχίζει λέγοντας ότι: "Τα λεφτά όμως δεν με ένοιαζαν τότε και ακόμα δεν με ενδιαφέρουν”. (Αν κάτι τέτοιο είναι ειλικρινές, τότε έχουμε έναν ακόμα λόγο να τη θαυμάζουμε!)

Στα 14 της, η 28χρονη ηθποποιός κέρδισε τον πρώτο της ρόλο στο πλευρό του Άστον Κάτσερ στο "That ’70s Show".

Από τότε βρίσκεται συνέχεια μπροστά από τις κάμερες, άλλοτε για μεγαλύτερους και άλλοτε για μικρότερους ρόλους. Τελευταία της επιτυχία, ο “Μαύρος Κύκνος” όπου συμπρωταγωνίστησε με τη Νάταλι Πόρτμαν.

Όσον αφορά στο αντίθετο φύλο, η Μίλα αποκάλυψε πως της αρέσουν οι άντρες με αυτοπεποιήθηση, ενώ είπε πως ακόμα δεν καταλαβαίνει γιατί την θεωρούν όλοι σέξυ.

Η Μίλα είχε σχέση για οχτώ ολόκληρα χρόνια με τον ηθοποιό του "Μόνος στο σπίτι", Μακόλει Κάλκιν. Πλέον όμως είναι μόνη της και έτοιμη για καινούριες ερωτικές περιπέτειες... "Στα 18 νόμιζα ότι θα κρατούσε για πάντα", είπε για την σχέση της με τον Kάλκιν αποκαλύπτοντας ότι ακόμα είναι πολύ καλοί φίλοι.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αφου πλεον η Mila Kunis δεν εχει δεσμό θα παω να την βρω και να την γαμήσω, είναι μουνάρα !!!!