Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Έξαλλη η Νένα Χρονοπούλου με την αστυνομία

Ξέσπασε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Νένα Χρονοπούλου κατά της αστυνομίας όσον αφορά τις συλλήψεις "νονών" της νύχτας και τη χρησιμοποίηση τόσο του δικού της ονόματος όσο και του θανόντα συζύγου της, Γεράσιμου Μαυράκη, αφού τελευταία ακούγεται ότι οι αρχές είναι κοντά στα ίχνη των δολοφόνων του.

«Είμαι θυμωμένη με την Ελληνική αστυνομία. Έχω κουραστεί από τα ανδραγαθήματα της που είναι άνευ ονομάτων και άνευ ουσίας. Καλά θα κάνει η ΕΛ.ΑΣ να μη χρησιμοποιεί το όνομα του Γεράσιμου Μαυράκη και της Νένας Χρονοπούλου κάθε φορά που δήθεν εξιχνιάζει κάτι. Καλό θα είναι αν όντως έχουν εξιχνιάσει την υπόθεση, να ενημερώνουν τις οικογένειες των θυμάτων με τον τρόπο που επιβάλλεται», είπε στον τηλεοπτικό σταθμό Star η ηθοποιός.

«Εδώ και 3,5 χρόνια, η ΕΛ.ΑΣ έχει γεμίσει όλες τις εφημερίδες και με ωραίο τρόπο αφήνουν να διαρρέει ότι εξιχνιάζεται. Κάθε φορά είναι στα ίχνη των δολοφόνων, χρησιμοποιούν 5-10 ωραίες φωτογραφίες δικές μου και του Γεράσιμου, και γίνεται πρωτοσέλιδο. Αυτό το πράγμα πονάει, σε γεμίζει πίκρα, σου θυμίζει τα πάντα τα οποία καθημερινά δεν τα ξεχνάς απλά μαθαίνεις να επιβιώνεις μαζί τους. Εν πάση περιπτώσει λίγος σεβασμός δεν είναι κακός....

Να με πάρουνε τηλέφωνο, ξέρουν ότι ακόμα περιμένω, έχουν όλα τα στοιχεία μου και να μου πουν “Κυρία Χρονόπουλου ήταν αυτός, αυτός κι αυτός” με υπογραφές. Αυτά τα δημοσιεύματα για το θόρυβο των εντυπώσεων και για να γίνονται εκπομπές, δεν τα σέβομαι. Μήπως πρέπει να σοβαρευτούμε κάποια στιγμή;», είπε χαρακτηριστικά.

Όπως τόνισε το θέμα της δεν είναι η σύλληψη των δολοφόνων καθώς «το θέμα είναι ότι μεγαλώνουμε ένα παιδί, έχουμε γυρίσει σελίδα, δεν έχουμε ξεχάσει και δεν θα ξεχάσουμε ποτέ. Ωραία τα παράσημα, ωραίο το θεαθήναι, η ουσία ποια είναι;»

«Ο άντρας μου για κάποιους ήτανε “μπουμπούκι” και ήτανε στη νύχτα. Για μένα, ήτανε λεβέντης, μου έχει αφήσει ένα γιο υπέροχο, τον σέβομαι και θα έκανα τα πάντα για να ξαναγυρίσει στη ζωή. Μακάρι να αποδοθεί δικαιοσύνη αλλά δεν τον γυρίζει πίσω», κατέληξε εμφανώς εκνευρισμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: