Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Ε.Μανωλίδου: "Στην προσωπική μου ζωή είμαι μπετόν αρμέ"


Ε... ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ

Η Ευγενία Μανωλίδου μίλησε για την μουσική και τις τηλεοπτικές της μετακινήσεις με αφορμή την επιστροφή της στον ΑΝΤ1.

Την γνωρίσαμε ως μουσικό πριν δύο χρόνια και όπως δηλώνει δεν έχει παρατήσει τη μεγάλη της αγάπη: “Εξακολουθώ να γράφω μουσική. Όταν δεν κάνω τηλεόραση...



και οι υποχρεώσεις μου δεν απαιτούν την παρουσία μου πολλές ώρες σε κάποιο τηλεοπτικό project, ανοίγω τα βιβλία μου και τις παρτιτούρες μου και μελετώ”.

Επίσης η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε για τις τηλεοπτικές μετακινήσεις της, αφού μέσα σε ένα χρόνο έχει βρεθεί σε δύο μεγάλα ελληνικά κανάλια: “Η δική μου πολιτική είναι όταν ξεκινάω μία συνεργασία να ξεκαθαρίζω τη θέση μου και να προσπαθώ να πείσω τους εργοδότες μου να μου πούνε από την αρχή ποιές είναι οι προθέσεις τους ώστε να ξέρω εκ των προτέρων τι πρόκειται να συμβεί”.

Στην ζωή της όμως, δεν είναι τόσο εύκολη στις μετακινήσεις: “Στην προσωπική μου ζωή, δεν είμαι μόνο σταθερή είμαι μπετόν αρμέ. Δεν κάνω εύκολες μεταβάσεις και αυτές που φαίνονται μεγάλες δεν είναι τόσο όσο φαίνονται”.

Τέλος μίλησε για την νέα της εκπομπή στο ΑΝΤ1: “Δεν μπορώ να σκέφτομαι τι παίζει κάθε φορά απέναντι. Το ίδιο μου έλεγαν και στο Master Chef που απέναντι έπαιζε το Ράδιο Αρβύλα. Με τα νούμερα ποτέ δεν τα πήγαινα καλά”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: