Το σχέδιο νόμου προβλέπει μείωση του προσωπικού, αυξήσεις στα εισιτήρια από το 2011, περικοπές δρομολογίων, αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας και ιδιωτικοποίηση της εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ (επιβατικές- εμπορικές μεταφορές, σε ποσοστό 49%) προβλέπει το τελικό σχέδιο της κυβέρνησης για την εξυγίανση του ΟΣΕ, το οποίο παρουσίασε χθες στο Υπουργικό Συμβούλιο ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας και θα κατατεθει στη Βουλή την προσεχή Πέμπτη.
Τα χρέη του Οργανισμού, που φτάνουν στα 10δις. 710 εκ, θα αναλάβει το κράτος.
Το πλεονάζον προσωπικό θα μετατεθεί σε άλλες υπηρεσίες, ενώ θα περικοπούν δρομολόγια.
Οι 2.351 εργαζόμενοι, (1.600 από τον ΟΣΕ και εθνικό διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής και 751 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ) είτε θα μεταφερθούν σε κενές οργανικές θεσεις σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες είτε θα συνταξιοδοτηθούν. Προτεραιότητα θα δοθεί στους εργαζόμενους που θα θελήσουν μόνοι τους να μετακινηθούν.
Οι τακτικές αποδοχές των περίπου 3.500 εργαζομένων που θα στελεχώσουν τη νέα εταιρεία θα παραμείνουν ως έχουν, ωστόσο θα μειωθούν οι δευτερεύουσες αποδοχές που δεν θα υπερβαίνουν το 10% των βασικών απολαβών.
Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010
Οριστικοποιήθηκε το σχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου