Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Γιώργος Καπουτζίδης: "Δεν είμαι άπληστος"



Ο Γιώργος Καπουτζίδης είναι από τους ανθρώπους που αγαπήθηκαν από το κοινό και γνώρισαν μεγάλη επιτυχία. Ο ίδιος κρατά χαμηλούς τόνους και δηλώνει πως δεν είναι άπληστος. Για τη συνεργασία του με τη Δούκισσα Νομικού στο “Just the two of us” ο ηθοποιός και παρουσιαστής δήλωσε: “Μου ταιριάζει πολύ ως άνθρωπος και θέλω να πιστεύω ότι κι εγώ της ταιριάζω.”

Απαντώντας στο αν η μετριότητά του οφείλεται στη δουλειά που επέλεξε, τόνισε: “Οφείλεται στο ότι για μένα η τηλεόραση ήταν μεράκι. Συμμετείχα επειδή την αγαπούσα. Η τηλεόραση μπορεί να δώσει πολλά χρήματα, αλλά το κίνητρό μου δεν ήταν αυτό. Κάνω εκπομπές οι οποίες μου αρέσουν, και όχι για να βγάλω λεφτά. Δεν γύρισα ποτέ μετά την πρώτη χρονιά του “Παρά πέντε” να πω δώστε μου τώρα γη και ύδωρ. Άκουγα ότι πήγαμε και ζητούσαμε 1000% αύξηση και ήταν τόσο ψέμα. Δεν είμαι άπληστος. Από την άλλη βέβαια δεν σου λέω ότι μπορώ να ζήσω και με ένα σάντουιτς.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: