Τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους την Πέμπτη από πυρκαγιά, η οποία σάρωσε συνοικία μιας πόλης στις κεντρικές Φιλιππίνες, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η τοπική αστυνομία.
Τα θύματα ζούσαν σε ένα από τα διαμερίσματα τα οποία απανθράκωσε η πυρκαγιά που ξέσπασε πριν την αυγή στην πόλη Σέμπου, 585 χλμ. νότια της Μανίλας.
Η φωτιά κατέστρεψε συνολικά 14 διαμερίσματα και οκτώ κατοικίες στο χωριό Κάπιτολ Σάιτ, παρά την άμεση επέμβαση της πυροσβεστικής υπηρεσίας, η οποία ανακοίνωσε πως ερευνά τα αίτια της πυρκαγιάς.
Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010
Φονική πυρκαγιά σε συνοικία στις Φιλιππίνες...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου