Σοκ προκαλεί η καταγγελία μητέρας ότι το νεογέννητο μωρό της εξαφανίστηκε από τον θάλαμο του μαιευτηρίου όπου βρισκόταν, λίγες ώρες μετά τον τοκετό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μητέρα κοιμόταν όταν το μωρό εξαφανίστηκε και όταν εκείνη ξύπνησε, λίγο πριν τις 05.00 το πρωί, δεν βρήκε το βρέφος δίπλα της.

Η ίδια ζήτησε να ενημερωθεί από τις μαίες, ωστόσο κανείς στο νοσοκομείο δεν μπορούσε να δώσει εξηγήσεις για την αρπαγή του μωρού.

Αμέσως ενημερώθηκε η αστυνομία και τέσσερα περιπολικά έσπευσαν στο μαιευτήριο Έλενα, προκειμένου να συλλέξουν πληροφορίες για το συμβάν.

Η μητέρα δήλωσε στους αστυνομικούς ότι μέσα στον ύπνο της είδε μια σκιά να φεύγει τρέχοντας από το θάλαμο, στον οποίο βρισκόταν η ίδια και το μωρό. Παράλληλα, υπάρχουν πληροφορίες για ύποπτες κινήσεις μιας γυναίκας, η οποία φορώντας μαύρα γυαλιά κυκλοφορούσε από τα μεσάνυχτα έξω από το δωμάτιο της μητέρας.

Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας, ο οποίος βρέθηκε το πρωί στο μαιευτήριο Έλενα, τόνισε ότι πρόκειται για ένα λυπηρό γεγονός, το οποίο θα διερευνηθεί. «Θα είμαστε αυστηροί στα μέτρα που θα ληφθούν ώστε να μην συμβεί ξανά κάτι τέτοιο», είπε ο ίδιος.

Ένορκη διοικητική εξέταση για το συμβάν διατάχθηκε κατ εντολή της υπουργού Υγείας, Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου.