Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

"Δέντρο - Σπίτι.. σημειώστε 1"



Ναι ναι, μην το το κοιτάτε έτσι.. και φυσικά δεν είναι Κινέζικο!
Κατα βάθος είναι <<ελληνική>> πατέντα!

3 σχόλια:

Θανασης είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟ

tessable είπε...

ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ. ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ. ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ...Ο ΜΟΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΦΩΤΙΕΣ ...ΗΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ 2004....

Aπολίτιστος είπε...

Και αντιπλημμυρικό!!!χαχα

Σε ευχαριστώ πολύ Τεσ-Σούλα μου!
Το έχω σκευτεί γιατί ξέρω.
Εάν θέλετε έχω χαρτιά στα χέρια μου με όλο
το σχέδιο δράσης για την Αθήνα 2004...
Ξέρω αρκετά μην ανησυχείς...