Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

O Δημήτρης Σκαρμούτσος δεν έχει χρόνο για φλερτ

Ειλικρινής και αποκαλυπτικός, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος φωτογραφίζεται και μιλάει για όλα στο περιοδικό ΕΓΩ! Weekly: από τα μεγάλα ταλέντα του «Master Chef Junior» και τα κλάματα λύπης και χαράς, μέχρι την επίδοση της Μαρίας Μπεκατώρου, την οποία χαρακτήρισε «καταπληκτική» στο show. Επίσης, αναφέρεται στην αναγνωρισιμότητα, τα φλερτ και τα μεγάλα πάθη του.

Στα γυρίσµατα του «Μaster Chef Junior» χρειάστηκε να αλλάξετε την συµπεριφορά σας, εφόσον δεν είχατε να κάνετε µε ενήλικες, αλλά µε παιδιά;

- Είµαι ήδη πατέρας ενός δεκάχρονου αγοριού, ηλικιακά ήταν πολύ κοντά στον γιό µου. Ήταν σαν να είχα απέναντί µου τα παιδιά µου. Δεν είχα λόγο ν' αλλάξω.

Πως βρήκατε τη Μαρία Μπεκατώρου στην παρουσίαση του Master chef junior, στο βάπτισµα του πυρός για ένα τόσο µεγάλο project σε ένα τόσο µεγάλο κανάλι;

- Ήταν φοβερή! Η Μαρία άλλωστε είναι από τις παλαιότερες παρουσιάστριες της ελληνικής τηλεόρασης, είναι στο πλατό του ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ 19 χρόνια τώρα. Δηλαδή, αν υπάρχει κάποια που να ξέρει τηλεόραση, αυτή είναι η Μαρία Μπεκατώρου. Ήταν καταπληκτική στην παρουσίαση, είναι φοβερός άνθρωπος και τα πήγε εξαιρετικά!....

Ήταν διαφορετική στο στιλ, ενδεχοµένως, και στο ταµπεραµέντο που διαθέτει, από την Ευγενία Μανωλίδου;

- Ήταν, γιατί απλά είναι δύο διαφορετικοί άνθρωποι στην παρουσίαση.

Εσείς πώς διαχειριστήκατε την επιτυχία του πρώτου κύκλου της εκποµπής, ακόµη και την περαιτέρω αναγνωρισιµότητα που σας πρόσεφερε;

- Ποιά αναγνωρισιµότητα; Ο Λευτέρης µαγειρεύει ήδη 30 χρόνια, εγώ 20, ο Γιάννης 15 χρόνια. Είµαστε ήδη γνωστοί σ’ αυτό που κάνουµε. Τώρα, το ότι µας γνωρίζει ο κόσµος και µας χαιρετά στο δρόµο, αυτό εννοείται πως είναι πάρα πολύ καλό και µας κάνει να νιώθουµε πολύ όµορφα. Έτσι και αλλιώς, όµως, είχαµε και πριν το παιχνίδι τις δουλειές µας, τις έχουµε και τώρα. Δεν είναι ότι πήγαµε να προβληθούµε παραπάνω από το παιχνίδι.

Δεν αυξήθηκαν τα γυναικεία κοπλιµέντα, δεν σας φλερτάρουν παραπάνω, λόγω του παιχνιδιού;

- Όχι ιδιαίτερα. Δεν έχω χρόνο γι' αυτά, δεν κυκλοφορώ και ιδιαίτερα. Αν δεν είµαι στο µαγαζί, θα είµαι στα γυρίσµατα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: