Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

«Δεν αφήνω την κοπέλα μου να βγαίνει έξω με μίνι»

+Τον γνωρίσαμε από τη συμμετοχή του στο «Master Chef» και στη συνέχεια τον απολαύσαμε στην κουζίνα του «Πρωινού mou». Ο λόγος για τον Άκη Πετρετζίκη που σε συνέντευξή του στο περιοδικό «ΟΚ» παραδέχεται πως δεν ξέρει τι θα κάνει την επόμενη σεζόν στην τηλεόραση.

Μιλώντας για τις σχέσεις, ο σέξι σεφ δηλώνει «πολύ ζηλιάρης». «Εγώ είμαι πολύ ζηλιάρης. Με όποια κοπέλα και αν είμαι δεν υπάρχει περίπτωση να το παίζω άνετος κα να υποκρίνομαι ότι δεν συμβαίνει τίποτα, όταν μέσα μου τρώγομαι. Όταν κάτι με ενοχλεί θα το πω εκείνη την στιγμή. Αλλά όλοι οι άντρες είναι ζηλιάρηδες και όποιος πει το αντίθετο λέει ψέματα. Είναι δυνατόν να σου πει η κοπέλα σου ότι θα βγει με δύο φίλες της και να μην σκεφτείς ότι θα της την πέσουν δύο άλλοι από δίπλα και θα της κολλάνε; Οπότε αρχίζεις ερωτήσεις: “Πού ήσουν; Με ποιον πήγες; Σου μίλησε κανείς;”»

«Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω την κοπέλα μου να βγει με μίνι έξω. Όταν είναι μαζί μου, μπορεί να φορέσει ό, τι θέλει. Όταν βγαίνει μόνη της, θέλω να μην φοράει πολύ αποκαλυπτικά ρούχα και όσο πιο νωρίς γίνεται να γυρίσει σπίτι», συνεχίζει ο Άκης.

Όσο για τον αν έχει απατήσει ποτέ, απαντά: «Και ναι και όχι. Μετά τα 500 χιλιόμετρα δεν πιάνει το κέρατο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: