Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Γερμανού: "Είχα σύντροφο 14 χρόνια μικρότερό μου"

Η Ναταλία Γερμανού είναι γνωστή, μεταξύ άλλων, και γιατί λέει τα πράγματα ως έχουν, ενώ δε διστάζει να αποκαλύπτει τα της προσωπικής της ζωής.

Αυτό έκανε για μία φορά ακόμη, μιλώντας στο ένθετο "Radar", όπου παραδέχθηκε ότι οι σύντροφοί της είναι μικρότεροί της.

Ποια ήταν όμως η μεγαλύτερη διαφορά ηλικίας, που "χώριζε" τη Ναταλία Γερμανού με έναν άνδρα;

"Δεκατέσσερα, αλλά η συνεννόηση μας ήταν μια χαρά. Αυτό δεν έχει να κάνει με την ηλικία αλλά με το πόσο το μυαλό σου έχει πήξει. Έχω γνωρίσει 35ήδες που έλεγαν: "μαμά, μπορείς να μου πλύνεις το πουκάμισο μου, γιατί το βράδυ θα πάω στο island"", είπε χαρακτηριστικά....

Εκτός αυτού όμως, παραδέχτηκε ότι στις προσωπικές της σχέσεις έχει πληγώσει τους συντρόφους της και έπειτα πληγώνεται και η ίδια από τις τύψεις της.

"Τους έχω πληγώσει περισσότερο, αλλά δεν το έκανα επίτηδες. Και κάθε φορά που το συνειδητοποιώ πληγώνομαι περισσότερο εγώ από τις τύψεις μου", παραδέχτηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: