Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Στεφανίδου: "Έχω κερατώσει και με έχουν κερατώσει"!!

YΠΑΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ... ΚΕΡΑΤΑ;;

Εξομολόγηση από καρδιάς έκανε η Τατιάνα Στεφανίδου στο περιοδικό Life & Style, ενώ ήταν απόλυτα ειλικρινής καθώς παραδέχτηκε πως έχει απατήσει σε σχέση της αλλά και έχει απατηθεί.

"Έχω απατήσει σε σχέση μου" ομολόγησε η Τατιάνα.

"Ουσιαστικά έγινε λίγο πριν τελειώσει η σχέση. Θα έπρεπε να έχω πει “τελειώνουμε, πάω παρακάτω. Το γεγονός ότι έγινε πριν πω το αντίο ήταν λάθος μου", παραδέχτηκε.

Και αν αναρωτιέστε αν το έμαθε ο τότε σύντροφός της, ναι το έμαθε και ναι αντέδρασε πολύ άσχημα.....

Η Τατιάνα μίλησε επίσης και για τη νευρική ανορεξία που την ταλαιπώρησε όταν ήταν 17 χρονών.

"Έχω περάσει κι εγώ αυτή την τραγική ασθένεια, για δύο χρόνια. Από τα δεκαεπτά μέχρι και τα δεκαεννιά μου. Ήμουν 48 κιλά, πολύ άσχημη και άρρωστη. Είχα πιεστεί πάρα πολύ. Ήμουν 17 χρονών και είχα πάει στη Γερμανία μόνη μου. Ζούσα σ’ αυτό το νοσηρό περιβάλλον του κλασικού χορού. Είναι η πιο μαζοχιστική τέχνη που υπάρχει, αν την ακολουθήσει επαγγελματικά. Πρέπει να γυμνάζεσαι ασταμάτητα, χωρίς να τρως τίποτα. Έτσι αρρώστησα ψυχικά. Έγινε εμμονικός ο στόχος μου να χάσω κιλά", είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: