Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Η Μαριάννα Ντούβλη θύμα ξυλοδαρμού

Η νύχτα που θα θυμάται για όλη της τη ζωή η Μαριάννα Ντούβλη. Αγνωστος την ξυλοκόπησε άγρια μπροστά στα έκπληκτα μάτια φίλης της και μάλιστα στην είσοδο καταστήματος!

Νωρίτερα οι δυο τους είχαν λογοφέρει, αφού ο έκρυθμος άντρας καυχιόταν ότι η Μαριάννα στο παρελθόν είχε τρελή καψούρα μαζί του.

Η Μαριάννα Ντούβλη έχει υποβάλει μήνυση κατά αγνώστου ύστερα από τη βάναυση επίθεση που δέχτηκε ξημερώματα Παρασκευής στην είσοδο club της παραλιακής. Καθώς αποχωρούσαν η Μαριάννα με τη φίλη της από το club όπου διασκέδαζαν τις πλησίασαν δύο ιδιαίτερα σωματώδεις άντρες....

Τον έναν, όπως αποκάλυψε η Μαριάννα Ντούβλη στην «Espresso», τον γνώριζε από παλιά. Δούλευε στην προσωπική ασφάλεια πολύ γνωστού της ανθρώπου, που μάλιστα στο παρελθόν έχουν συνεργαστεί. Η παρεξήγηση ξεκίνησε όταν ο άγνωστος σε αυτήν άντρας υποστήριξε ενώπιον όλων ότι αποτελούσε για καιρό «ερωτικό απωθημένο» της Μαριάννας.

«Μου είπε ότι τον ήθελα ερωτικά κι εγώ εκείνη τη στιγμή, επειδή αυτό ήταν αναληθές, του είπα ότι μεταξύ άλλων δεν είναι καθόλου του γούστου μου ως άντρας» περιγράφει στην «Espresso» η Μαριάννα Ντούβλη. «Αυτό τον προσέβαλε και χωρίς να του πω τίποτα άλλο μου λέει: "Είσαι πατσαβούρα και να πας να κρυφτείς, να μη βγαίνεις τη μέρα έξω γιατί τρομάζει ο κόσμος".

Εγώ νευρίασα πάρα πολύ. Θίχτηκα και του απάντησα: "Ετσι να μιλάς στη μητέρα σου, όχι σε μένα". Τότε έγινε έξαλλος, με άρπαξε από τα μαλλιά, με τραβούσε και με έσερνε μπροστά σε όλο τον κόσμο που εκείνη την ώρα μπαινόβγαινε στο μαγαζί. Μου έριξε μια κουτουλιά στο πάνω δεξί μέρος του κεφαλιού μου και μια μπουνιά στο δεξί μου μάτι, στο οποίο έχω αιμάτωμα».

Oπως ισχυρίζεται η Μαριάννα, μετά την επίθεση οι δυο τους διέφυγαν από την πίσω πόρτα καθώς είχε ειδοποιηθεί η αστυνομία. Μετά την κατάθεση η Μαριάννα υπέβαλε μήνυση κατ' αγνώστων. Ακόμα και σήμερα δεν μπορεί να ξεπεράσει το σοκ και όπως δηλώνει «δεν υπάρχει περίπτωση να μην ανακαλύψω την ταυτότητα του αγνώστου. Θα το τραβήξω στα άκρα ακόμα και αν βάλω σε κίνδυνο τη ζωή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: