Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Μια πάρα - πάρα πολύ όμορφη Καλη-μερο-μηνο-χειμωνιάτικη ΗΜΕΡΑ!!!



Αυτό ήταν... πάει πάπαλα.. επίσημα και σήμερα το καλοκαίρι...ΤΕΛΟΣ!
Όλοι έχουμε -όπως πάντα άλλωστε- καλές ή και κακές αναμνήσεις..
ΕΔΩ όμως κρατάμε μόνο... τις ΚΑΛΕΣ!!!
Σαν ΑπολίτιστοΣτέκι λοιπόν αποχαιρετούμε το καλοκαίρι
με ένα πάρα πολύ όμορφο κομμάτι, το "Όνειρο Ήτανε"
από τον Αλκίνοο Ιωαννίδη!!

Α... μα φυσικά δεν θα παραλείψουμε μια ευχάριστη είδηση!

Η αγαπητή Eleni μας, μας παρέδωσε χθες ένα βραβείο
(το οποίο πιστεύουμε βέβαια πως δεν το αξίζουμε και τόσο..)
αποκαλώντας μας.. "Έξυπνο Μπλόγκερ"!!!

Ελένη μου σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα μα πάρα πολύ!!!
Να είσαι πάντα καλά!!!
Το σημερινό κομμάτι όπως σου υποσχέθηκα...
ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ... ΕΣΕΝΑ!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ... ΕΝΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!
ΕΝΑΝ... ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
ΚΑΙ....
ΜΙΑ ΠΑΡΑ - ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΗΜΕΡΑ!!!
ΠΑΙΔΙΑ... ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΙ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!!


3 σχόλια:

ELENI είπε...

THN KAΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ........ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

I-DIADROMI είπε...

ΤΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΒΩ

Aπολίτιστος είπε...

Καλη σου εσπερο-μέρα (πια) Ελένη μου!
Να είσαι καλά, μόνο 600€...χαχαχα
Καλό μήνα κι σε εσένα!!!

Φωτεινούλα μου γλυκιά κι αγαπημένη πες
και μια καλή κουβέντα.... θα πάθεις τίποτα...χαχα