Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Διάλογος... Κράτους - Πολίτη...


- Το Κράτος σε χρειάζεται...
- Πού ήταν το Κράτος, όποτε το χρειάστηκα εγώ;

- Το Κράτος χρειάζεται την συγκατάθεση των πολιτών, για να προχωρήσουν οι διαρθρωτικές αλλαγές...

- Δεν σου δίνω τίποτε, με κοροϊδεύεις εδώ και τόσα χρόνια!!!

- Πρόσεξε, το Κράτος σε παρακολουθεί, γνωρίζει τις κινήσεις σου, το βλέμμα του είναι πάνω σου...

- Μην προσπαθείς να με πατρονάρεις, ο πατέρας μου μ' έμαθε να 'μαι λέφτερος και να παλεύω για την ελευθερία μου.

- Είμαστε σε οριακό σημείο, οικονομίες καταστρέφονται, κολοσσοί καταρρέουν, όλοι μαζί πρέπει να κάνουμε κάποιες θυσίες για να βγούμε από την κρίση...

- Στις καλές εποχές δεν μοιραζόσουν μαζί μου τίποτε, γιατί τώρα στα ζόρια να κάνω εγώ τις θυσίες;

- Μη φωνάζεις, θα ιδρώσεις, θα βραχνιάσεις, μπορεί να αρρωστήσεις, η γρίπη των χοίρων σου χτυπάει την πόρτα...

- Δεν παθαίνω τίποτε, είμαι δυνατός, μην προσπαθείς να αλλάξεις κουβέντα!!!

- Όχι, έτσι είναι όπως σου τα λέω, ο θάνατος χτυπάει την πόρτα μας, δεν ακούς τι λένε οι γιατροί, δεν βλέπεις την αγωνία των επιστημόνων για τον Αρμαγεδώνα που έρχεται;

- Λες να έχει δίκιο, είναι δυνατόν τόσοι επιστημονικοί φορείς να με κοροϊδεύουν; Θεέ μου, δώσε μου δύναμη να το ξεπεράσω κι αυτό...

- Μην φοβάσαι, το Κράτος έχει προνοήσει, θα εμβολιαστεί ΟΛΟΣ ο πληθυσμός!!!

- Σε ευχαριστώ, πάντα είχα την ελπίδα ότι την κρίσιμη στιγμή θα σταθείς στο πλευρό μου...

- Ναι, αλλά κι εσύ μην ξεχνάς, το Κράτος σε χρειάζεται...


ΚΕΝΤΡΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: