Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Μ. Σολωμού: "Εδώ στην Ψαροκώσταινα είμαστε απλώς ηθοποιοί"

Να αποσυρθεί από τη showbiz στα 40 της σκέφτεται σοβαρά η Μαρία Σολωμού ενώ δε δίστασε να πει πως στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο ηθοποιοί και όχι stars.

Η γνωστή ηθοποιός δήλωσε στη Real Life κουρασμένη από τα όσα γράφονται και λέγονται για εκείνη.

"Έχω αρχίσει να κουράζομαι ψυχικά και θα ήθελα να σταματήσω μέχρι τα 40. Δεν μπορώ όλο αυτό με την παραφιλολογία. Έχω πει πως αν δεν με καλύπτει αυτό που κάνω, θα το αλλάξω. Ψάχνω ακόμα τον τρόπο, αλλά είναι δύσκολη η εποχή", είπε.

Όσο για τις δηλώσεις της που έχει κάνει κατά καιρούς και έχουν προκαλέσει αντιδράσεις τόνισε: "Δεν πάει να γίνει πανικός. Δεν μπορώ να ασχολούμαι με μικροαστικές απόψεις. Καθένας είναι υπεύθυνος για τις δηλώσεις του, κι εγώ για τις δικές μου. Προφανώς, πειράζει που τα λέω έξω από τα δόντια. Έχω ένα πρόβλημα με την Ελλάδα. Υπάρχει πολύς κόσμος που παίρνει σοβαρά τον εαυτό του. Στο εξωτερικό, δεν συμβαίνει αυτό. Εκεί υπάρχουν stars. Εδώ στην Ψαροκώσταινα, είμαστε απλώς ηθοποιοί. Εμείς έχουμε ψηλά τον αμανέ».....

Για την εικόνα της στρίγγλας και της ξινής που έχουν κάποιοι για εκείνη, απάντησε: "Δεν έχω σχέση μ΄αυτό και το λέω με πλήρη συναίσθηση και καθόλου μετριοφροσύνη. Είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου".

Η ίδια συνέχισε λέγοντας πως βαριέται πολύ σε μια σχέση. "Πάρα πολύ. Τραγικά. Δεν ξέρω ποιο είναι το μυστικό για να κρατήσεις μια σχέση. Πηγαίνοντας, ανακαλύπτεις διάφορα πράγματα και έχει να κάνει με τον άνθρωπο που είσαι μαζί. Υπάρχουν άνθρωποι με ροπή στη βαρεμάρα, κάτι που το έχω, χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου βαρετό. Ίσως χρειάζεται να βρεις το αντίθετο για να σε παρασύρει", δήλωσε και κατέληξε: "Δεν πιστεύω πολύ στην προσπάθεια της σχέσης. Αν αρχίσεις να προσπαθείς, σημαίνει πως κάτι έχεις χάσει. Πρέπει να βγουν αβίαστα κάποια πράγματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: