Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Ρίκι Μάρτιν: «Γιατί οι γυναίκες με φλερτάρουν ακόμα;»

Μπορεί να ανακοίνωσε πέρυσι ότι είναι ομοφυλόφιλος, όμως σύμφωνα με τον Ρίκι Μάρτιν, οι γυναίκες ακόμη τον φλερτάρουν πολύ έντονα.

Ο 39χρονος τραγουδιστής, που έχει σχέση με τον χρηματιστή Κάρλος Γκονζάλες Αμπέλα και είναι πατέρας των 3χρονων διδύμων Ματέο και Βαλεντίνο, αποκάλυψε τη σεξουαλική του ταυτότητα το 2010, πιστεύοντας ότι θα σταματήσει να δέχεται ερωτικές προτάσεις από το άλλο φύλο.

«Έχω έναν σύντροφο και δύο γιους, κι όμως οι γυναίες προσπαθούν ακόμη να με ρίξουν στο κρεβάτι» δήλωσε σε συνέντευξή του στο περιοδικό Closer. «Μου λένε πολύ όμορφα ερωτικά πράγματα που θέλουν να κάνουν μαζί μου, το οποίο είναι ωραίο, αλλά δεν ενδιαφέρομαι»....

Παρότι ο σύντροφός του ζει στο Πουέρτο Ρίκο και ο ίδιος στο Μαϊάμι με τους γιους τους, το ζευγάρι καταφέρνει να περνά χρόνο μαζί και η σχέση τους κυλά πολύ όμορφα. «Όταν μας σύστησαν, σκέφτηκα ότι ήταν λάθος στιγμή για να συναντηθούμε. Είχα ήδη ξεκινήσει την οικογένειά μου και πίστευα ότι θα ήμουν μόνος με τα μωρά μου. Τότε, ξαφνικά, εμφανίστηκε εκείνος από το πουθενά» δήλωσε ο Ρίκι.«Αν και ζει στο Πουέρτο Ρίκο, έρχεται στο Μαϊάμι τα περισσότερα Σαββατοκύριακα. Δεν περνάμε ποτέ περισσότερες από 10 ημέρες μακριά ο ένας από τον άλλο» πρόσθεσε.«Το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι τα μωρά μου και αυτά τον αγαπούν. Ήταν απρόβλεπτο αλλά τα πηγαίνουν πολύ καλά μαζί του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: