Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Τσακαλάκος: "Άξιζα να είμαι στον τελικό του Greek Idol"


Για τη νίκη του στο «Greek Idol», το ήθος που πρέπει να έχει ένας καλλιτέχνης, αλλά και τους κινδύνους από την υπερέκθεση στη δημοσιότητα, που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος που συμμετέχει σε ένα τέτοιο show, μίλησε στο περιοδικό «TV Έθνος» ο Παναγιώτης Τσακαλάκος.

Ο 32χρονος τραγουδιστής δήλωσε σχετικά με την ανάδειξή του σε νικητή του «Greek Idol»:...



«Πίστευα στον εαυτό μου, όπως όλοι ή όπως θα έπρεπε όλοι να πιστεύουμε στους εαυτούς μας. Ήξερα ότι άξιζα να είμαι στον τελικό, αλλά… δεν το πίστευα ότι θα γίνει. Ήξερα ότι αξίζω, αλλά δεν ήξερα αν ήμουν κάτι που θα εκτιμούσε ο κόσμος».

Το ήθος θεωρεί πως είναι απαραίτητο συστατικό για την καριέρα ενός καλλιτέχνη: «Το ήθος ενός ανθρώπου φαίνεται και πάνω στη σκηνή και όταν κατεβαίνει από αυτή. Μπορείς να καταλάβεις πολύ εύκολα αν κάποιος είναι ψεύτικος, αν είναι δήθεν, από τον τρόπο που κάποιος ερμηνεύει ένα κομμάτι. Εγώ, όταν βλέπω ανθρώπους να βγάζουν ναρκισσισμό ή κάτι δήθεν σε μια παράσταση, σηκώνομαι και φεύγω. Για μένα είναι τρόπος ζωής. Όταν μπηκα στο παιχνίδι, ήξερα ότι θα έχω μια κάμερα στη μάπα μου. Είπα όμως εαυτό μου “κάνε αυτό που κάνεις πάντα” και την εξαφάνισα από μπροστά μου» είπε.

Τέλος, για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η μεγάλη δημοσιότητα, τόνισε: «Αν αυτό είχε γίνει στα 20 μου, θα ήταν καταστροφή για μένα, επειδή δεν θα ήμουν έτοιμος να το αντιμετωπίσω. Ένας άνθρωπος πρέπει να προετοιμάζεται και για την επιτυχία και την αποτυχία και αυτό συμβαίνει σταδιακά στη ζωή του, όταν δέχεται τις αποτυχίες του αλλά και τις επιτυχίες του. Είχα προετοιμαστεί για αυτό. Υπάρχουν και γι’ αυτό θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: