Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011

Ήρθε το επιχειρηματικό facebook!

Το δικό τους κοινωνικό δίκτυο, τύπου twitter ή facebook, αλλά πιο «κλειστό», αποκτούν το φθινόπωρο καταναλωτές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν οι εμπνευστές του όλου εγχειρήματος, με τον τίτλο «1ο Ελληνικό Δίκτυο Κοινωνικής Οικονομίας-Powerhaul», στόχος του είναι να αυξήσει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών κατά 40%-90%, τονώνοντας ισόποσα τη ζήτηση στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (από καταστήματα μέχρι φροντιστήρια).

Ο εκπρόσωπος της εταιρίας Powerhaul, που εμπνεύστηκε και «τρέχει» το όλο εγχείρημα, Βαγγέλης Κούβελος, επισήμανε ότι στόχος είναι μέχρι τα μέσα του 2012, να έχουν γίνει μέλη του δικτύου τουλάχιστον 1.000.000 καταναλωτές και 20.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις.....

Επίσης, βασική επιδίωξη είναι μέσω του δικτύου να προβάλλονται και τα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών και επιχειρηματιών και να εντοπίζονται άμεσες λύσεις.

Πώς θα λειτουργεί το σύστημα; Πρόκειται στην ουσία για ένα «κλειστό» δίκτυο καταναλωτών, το οποίο θα δικτυώνεται με ένα αντίστοιχο καταστημάτων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Αυτό θα γίνεται με «ναυαρχίδες» δύο διαφορετικά επιμέρους δίκτυα-πλατφόρμες: το πρώτο θα είναι το «Prime.net», όπου θα προβάλλονται τα τοπικά προβλήματα των κοινωνιών και αγορών, θα αναπτύσσονται σχετικές συζητήσεις, αλλά θα υπάρχει και σελίδα υπερπροσφορών.

Το δεύτερο θα είναι το «Cash.net», μέσω του οποίου οι καταναλωτές-κάτοχοι μαγνητικής κάρτας, θα έχουν στη διάθεσή τους ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet) για την πραγματοποίηση των αγορών τους στις επιχειρήσεις-μέλη του δικτύου και θα δικαιούνται μόνιμη έκπτωση.

Για παράδειγμα, όταν μια καταναλώτρια, μέλος του δικτύου, αγοράζει ένα φόρεμα αξίας 100 ευρώ, από ένα κατάστημα-μέλος, η κάρτα της περνάει από το μαγνητικό μηχάνημα (POS) του καταστήματος, το οποίο της χρεώνει μεν τα 100 ευρώ, αλλά της επιστρέφει αυτομάτως τα 30 στο ηλεκτρονικό της πορτοφόλι.

Στη συνέχεια, η καταναλώτρια αγοράζει ένα ζευγάρι παπούτσια, κόστους 30 ευρώ, από άλλο κατάστημα-μέλος, το οποίο της επιστρέφει με τη σειρά του το προβλεπόμενο ποσοστό έκπτωσης και ούτω καθεξής.

Παράλληλα, οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα με έκπτωση που φτάνει ακόμη και στο 80%-90.

Δεν υπάρχουν σχόλια: