Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Σμαράγδα Καρύδη: Είμαι τεμπέλα, ανασφαλής και λίγο ψώνιο!

Είναι όμορφη, ταλαντούχα και πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια δήλωσε ότι είναι τεμπέλα, ανασφαλής και λίγο ψώνιο, όπως όλοι οι ηθοποιοί. Ποια είναι;

Ο λόγος για την Σμαράγδα Καρύδη. «Όχι, εργασιομανής δεν είμαι, τεμπέλα είμαι. Αν έχω να διαλέξω τι θα κάνω, πάντα επιλέγω τον καναπέ ή το κρεβάτι. Μου αρέσει πολύ η δουλειά μου. Αν δεν ήταν αυτή, δεν νομίζω να δούλευα τόσο. Είμαι πολύ ανασφαλής. Προσπαθώ να μη δίνω πολλή σημασία και να μην ασχολούμαι τόσο πολύ με τον εαυτό μου και με το ότι όλα γυρίζουν γύρω από μένα, γιατί αυτό μπορεί να με καταπιεί. Βλέπω τα πράγματα πιο ομαδικά. Έτσι φεύγω απ’ το “εγώ”.

Eν συνεχεία δήλωσε στη συνέντευξη που παραχώρησε ότι «όλοι οι ηθοποιοί είναι ψωνάκια. Όταν θεωρείς ότι είσαι αξιοθέατο και ο άλλος πρέπει να πληρώσει για να δει τι κάνεις πρέπει να ‘χεις ένα ψώνιο!. Καλό ή κακό, το ‘χεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: