Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Γ. Τσαλίκης: Γιατί νιώθει πως πρόδωσε την Ελένη Μενεγάκη;

Για την οικογένειά του και τους ανθρώπους που έχει αγαπήσει και εκτιμήσει στη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας -ανάμεσά τους η Ναταλία Γερμανού και η Ελένη Μενεγάκη- μίλησε στη Σταματίνα Τσιμτσιλή και την εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» ο Γιώργος Τσαλίκης.

«Έχω κάνει μια αδερφή, τη Ναταλία Γερμανού» απάντησε, όταν η Σταματίνα τον ρώτησε αν έχει κάνει φίλους μέσα από το χώρο της showbiz. «Πλέον, έχουμε μια σχέση οικογενειακή» συνέχισε, ενώ αποκάλυψε ότι και εκείνος και η σύζυγός του θέλουν πολύ να υιοθετήσει ένα παιδάκι η Ναταλία: «Πιστεύουμε ότι θα είναι μια πολύ ωραία απόφαση, τη στηρίζουμε σε αυτό κι ελπίζουμε να την πάρει» ανέφερε. Μάλιστα, εξήγησε: «Ο λόγος που δεν έχει κάνει παιδί μέχρι τώρα- θα ακουστεί λίγο οξύμωρο- είναι ότι είναι πολύ υπεύθυνη και με μεγάλες ευαισθησίες»....

Ένας άλλος άνθρωπος από το επαγγελματικό του περιβάλλον που ο ίδιος εκτιμά και αγαπά πάρα πολύ, είναι η Ελένη Μενεγάκη: «Την αγαπάω πάρα πολύ. Η Ελένη με έχει στηρίξει σε όλες τις φάσεις (…) Φέτος, πήγα στη Φαίη και τον Γιώργο και αισθάνθηκα καταπληκτικά, αλλά, με το που βγήκα, αισθάνθηκα ότι κάνω απιστία στην Ελένη. Έχω μια τέτοια σχέση με την Ελένη. Θεωρώ ότι οτιδήποτε κάνω απέναντι από την Ελένη εγώ το αισθάνομαι σαν προδοσία. Γιατί την αγαπώ πολύ, γιατί με έχει βοηθήσει και γιατί γαϊδούρι εγώ δεν είμαι και θυμάμαι πάντα τους ανθρώπους που με έχουν βοηθήσει».

Παράλληλα, όταν ρωτήθηκε για την προσωπική ζωή της 41χρονης παρουσιάστριας, ο Γιώργος Τσαλίκης είπε: «Δεν θέλω να απαντήσω σε ερωτήσεις τέτοιου είδους. Γνωρίζω τα μάτια της Ελένης και ξέρω ότι φέτος είναι καλά. Επίσης, ξέρω ότι πέρυσι δεν ήταν καλά με όσα πέρναγε. Χαίρομαι, γιατί η Ελένη είναι πολύ δυνατή».

Τέλος, για τους τρεις γιους του, Βασίλη, Χάρη και Άγγελο, ο γνωστός τραγουδιστής δήλωσε: «Αυτά είναι τα σουξέ μου, τα πιο γλυκά τραγούδια μου! Τα παιδιά μου είναι για μένα τα πάντα, είναι όλη μου η ζωή», ενώ για τη σύζυγό του, Δώρα, και το μυστικό ενός επιτυχημένου γάμου, είπε: «Είναι πολύ σημαντικό να μην ξεχνάς ποτέ τι σε έκανε να ερωτευτείς αυτό τον άνθρωπο, ακόμα και όταν το παιδί θα κοιμάται ανάμεσά σας στο κρεβάτι, κι όταν το σεξ θα γίνει λιγότερο, κι όταν θα έρθει ένα πρόβλημα. (…) Έναν άνθρωπο καταλαβαίνεις ότι τον αγαπάς, όταν τον σκεφτείς για λίγα λεπτά, φέρεις στιγμές στον μυαλό σου, και μάτια σου γίνουν υγρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: