Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Νομικού: Προτιμώ να μιλάω για το Μεσοπρόθεσμο παρά για τα προσωπικά μου!


Αγανάκτησε η Δούκισσα Νομικού, όχι με τα οικονομικά μέτρα ,αλλά με τις επίμονες ερωτήσεις δημοσιογράφου για τον σύντροφο της Χρήστο Χολίδη.

Το μοντέλο και παρουσιάστρια όταν έβλεπε ότι δεν μπορούσε να ξεφύγει από τις ερωτήσεις του δημοσιογράφου για τον Χολίδη φώναξε:...



«Πού είναι ο Νίκος Χατζηνικολάου, θέλω μου πάρει συνέντευξη ο κος Χατζηνικολάου, που σίγουρα θα με ρωτήσει για τους Αγανακτισμένους και το Μεσοπρόθεσμο. Να μιλήσω γι’αυτά. Δεν θέλω να μιλάω για τα προσωπικά μου!».

Δικαιολόγησε την αγανάκτηση της λέγοντας πως ό,τι και να πει πάλι κάτι θα βρουν να πουν οι δημοσιογράφοι.

Κάνω τόσα άλλα πράγματα που με γεμίζουν και τα θεωρώ τόσο δημιουργικά, που μου είναι αρκετά. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι συνεχώς, το είπα μία φορά και φτάνει: Ναι είμαι καλά και είμαι ερωτευμένη, είπε η Δούκισσα Νομικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: