Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Μετά τα ψάρια, νέα επίθεση σε ταβέρνα στον Πάγκαλο

Και νέο επεισόδιο στο… γνωστό σίριαλ με πρωταγωνιστές τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θεόδωρο Πάγκαλο και τους πολίτες είχαμε το Σάββατο βράδυ στην Τζιά.

Όπως αποκάλυψε αυτόπτης μάρτυρας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real FM, ο κ. Πάγκαλος βρισκόταν σε ταβέρνα της περιοχής μαζί με 4 ακόμη άτομα (μία κυρία με το σύζυγό της και δύο ακόμη άνδρες).

Ξαφνικά, κινήθηκε προς το τραπέζι τους ένα νεαρό ζευγάρι που είχε αντιληφθεί την παρουσία του κ. Πάγκαλου και η κοπέλα είπε με αυστηρό ύφος στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης: «Εγώ κ. Πάγκαλε έχω διορισθεί με το ΑΣΕΠ. Δεν τα φάγαμε μαζί. Γιατί μου κόβετε τα λεφτά μου;». Πριν προλάβει να ολοκληρώσει η νεαρή κοπέλα, ο συνοδό της επιτέθηκε φραστικά στον κ. Πάγκαλο λέγοντας: «ξεπουλάτε την πατρίδα»....

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης απάντησε με την ερώτηση «μόνος μου τα κάνω εγώ αυτά;» για να πάρει την απάντηση από τον νεαρό άνδρα πως είναι «μέρος του συστήματος».

Τα αίματα έδειχναν να ανάβουν όταν ξαφνικά «πετάχτηκε» ένας άνδρας από μία διπλανή παρέα και είπε στον άνδρα που επιτέθηκε φραστικά στον Θεόδωρο Πάγκαλο πως «αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό. Έχουν δικαίωμα να κάτσουν να φάνε. Άφησε τους να φάνε μία μπουκιά και μην τους ψηφίζεις».

Το καλύτερο, πάντως, το άφησε για το τέλος η αυτόπτης μάρτυρας. Περιγράφοντας τον Θεόδωρο Πάγκαλο είπε αυτολεξεί «είχε γίνει κόκκινος σαν παντζάρι»!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΝΕ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΑΣΤΑ!