Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Κατερίνα Στικούδη: "Δεν έχω κόντρα με τη Δούκισσα Νομικού"


Η Κατερίνα Στικούδη διέψευσε τις φήμες που την ήθελαν να έχει κόντρα με τη Δούκισσα Νομικού, τονίζοντας πως η μόνη διαφορά της με τη Δούκισσα είναι πως αυτή είναι μελαχρινή ενώ η Δούκισσα ξανθιά.

Η παρουσιάστρια, μιλώντας στην “Πρωινή Μελέτη” ξεκαθάρισε ότι “δεν υπάρχει κανένα θέμα με την Δούκισσα. Δεν έχουμε κανένα θέμα μεταξύ μας. Η καθεμία είναι ξεχωριστή, είναι διαφορετική, αυτή ξανθιά, εγώ μελαχρινή...



Πίστεψε με δεν μου αρέσει να έχω προβλήματα με τους ανθρώπους. Δεν μου αρέσει να μαλώνω, ούτε να έχω κόντρες.”

Εξήγησε πως άλλο η κόντρα και άλλο ο ανταγωνισμός: “τώρα όσον αφορά τον ανταγωνισμό, θεμιτός. Είμαστε στον ίδιο χώρο, κάνουμε μια δουλειά που έχει ανταγωνισμό και πρέπει να το δεχτούμε.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: