Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Τα "καρφιά" του Μαρτάκη για τον Ψινάκη

Ο Κώστας Μαρτάκης αποκάλυψε πως μέχρι τώρα κάτι δεν πήγαινε καλά με τη δημόσια εικόνα του.

«Κάτι δεν πήγαινε καλά με την εικόνα μου στην αρχή, ίσως να είχα παρεξηγηθεί. Έχω ακούσει πολλά πράγματα: ότι είμαι χοντρός, ότι είμαι αλλήθωρος, ότι είμαι πρεζάκι, ότι είμαι gay, μέχρι και ότι είμαι αντίχριστος, από τη Λουκά. (γελάει) Ειδικά στο ξεκίνημα έλεγαν πως κυκλοφορώ μόνο με μπράβους, με λιμουζίνες, με ελικόπτερα.

Δεν είχε καμία σχέση αυτή η εικόνα με μένα. Ούτε σε βίλες έμενα ούτε μπράβους είχα μαζί μου ούτε με λιμουζίνες κυκλοφορούσα – με το αυτοκίνητό μου πήγαινα όπου πήγαινα. Ο κόσμος κατάλαβε, ευτυχώς, σιγά σιγά πως όλο αυτό δεν ισχύει, πως είναι φτιαχτό και πως δεν είμαι ψώνιο» ανέφερε ο τραγουδιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: