Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

"Ο πατέρας μου χτυπούσε την μητέρα μου"


Σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Επτά» της Μαρίας Σταματέρη, ο γνωστός τραγουδιστής άνοιξε την καρδιά του και εξομολογήθηκε την βίαιη συμπεριφορά του πατέρα του απέναντι στην μητέρα του.

"Υπήρξαν φορές που έμπαινα μπροστά, τεσσάρων χρονών παιδάκι, για να γλιτώσει η μητέρα μου από ένα βίαιο επεισόδιο", δήλωσε...



ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου και μίλησε για τα δύσκολα παιδικά χρόνια που πέρασε.

«Είναι πολύ δύσκολο να βλέπεις γονείς να τσακώνονται, να βλέπεις ξυλοδαρμούς... Αυτό το πράγμα με έχει σημαδέψει», είπε ο Κωνσταντίνος και πρόσθεσε πως ντρεπόταν και φοβόταν να πει όσα συνέβαιναν ακόμα και στον καλύτερό του φίλο.

Μάλιστα, τα γεγονότα αυτά επηρέασαν την προσωπική του ζωή: «έχω έναν τοίχο μέσα μου», είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής και ξεκαθάρισε πως έχει πάρει απόφαση να μην κάνει ποτέ δική του οικογένεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: