Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Παύλος Χαϊκάλης: "Δεν υπάρχουν κακά άτομα, αλλά κακά ωροσκόπια"


Καλεσμένος του Πέτρου Κωστόπουλου, το βράδυ της Πέμπτης ήταν ο Παύλος Χαϊκάλης.

Ο γνωστός ηθοποιός, αναφέρθηκε στα επαγγέλματα που έκανε όταν ήταν μικρός, την καριέρα του ως ηθοποιός, μίλησε για την “κόντρα” του με τον Λάκη Λαζόπουλο και επιβεβαίωσε τις καλές γνώσεις του πάνω στην αστρολογία...



Για τα επαγγέλματα που έκανε όταν ήταν παιδί: “ Από 10 χρονών δούλευα γκαρσόνι ακόμα και σε φούρνους,αλλά θα σου πω και μια ακόμα δουλειά που έκανα: μέχρι και ντέτεκτιβ έχω δουλέψει! Όταν απολύθηκα από φαντάρος δεν είχα τίποτα. Ναι, δούλευα φορώντας γυαλιά, αλλά καβουράκι και καπαρντίνα δεν είχα, όπως το περιγράφεις και παρακολουθούσα τα ζευγάρια για υποθέσεις απιστίας. Θυμάμαι σε μια περίπτωση ότι κάτι συνέβαινε με μια κυρία”, είπε γελώντας στον Πέτρο Κωστόπουλο.

Πώς όμως κατάλαβε ότι θέλει να ακολουθήσει το επάγγελμα του ηθοποιού; “Το χιούμορ το είδα στο πρόσωπο των συμμαθητών μου στην Πάτρα. Κάναμε αστεία μεταξύ μας, αλλά και τα αστεία αυτά ήταν ουσίας. Για παράδειγμα παίζαμε το “λεωφορείο” με τους συμμαθητές και κάποιος έκανε τον εισπράκτορα και περνούσε από τις τάξεις και ρωτούσε “Δικαστήρια είμαστε, κατεβαίνει κανείς;”. Μια μέρα το είχα κάνει εγώ αυτό και με βλέπει ο καθηγητής και με βγάζει έξω. Βγαίνοντας έξω, πέρασε κάποιος από κει και άρχισα να του φωνάζω “Ταξί, ταξί!” κι έτσι γέλασαν όλοι. Μου άρεσε να βλέπω τους συμμαθητές μου να γελάνε, τρελαινόμουν. Και γι'αυτό είπα ότι θα το κάνω επάγγελμα. Δεν είχα δει θέατρο πολύ μέχρι τότε, γιατί ζούσα σε μια επαρχιακή πόλη και δεν περίμενα ούτε κι εγώ να ακολουθήσω το επάγγελμα αυτό του ηθοποιού, σε καμία περίπτωση. Αλλά ηδονιζόμουν με το να βλέπω τους άλλους να χαίρονται. Γενικότερα στο ξεκίνημά μου στο θέατρο ακούστηκαν πολλά καλά σχόλια και θα μπορούσα να είχα καβαλήσει το καλάμι πολύ εύκολα. Μόνο η ανασφάλεια κάνει τους ανθρώπους να πουν ότι κάτι είναι”.

Όσο για την “κόντρα” του με τον Λάκη Λαζόπουλο, δήλωσε: “Δεν υπήρχε ποτέ αυτή η αντιπαράθεση. Το θέμα είναι να βλέπεις το δεύτερο-τρίτο επίπεδο. Εγώ κατάλαβα ότι αυτό δεν ήταν δουλειά του Λάκη, δεν ήταν ο Λάκης πίσω από την κόντρα. Και δικαιώθηκα αργότερα. Τον Λάκη τον αγαπάω και με αγαπάει, δεν αλλάζει κάτι σε αυτό. Έχω όμως το δικαίωμα όπως εκείνος μπορεί να πει κάτι για μένα, έτσι να πω κι εγώ κάτι για εκείνον. Με την έννοια ότι έχει το δικαίωμα ο Λάκης να βγάζει το σχόλιο για τον Στρος Καν, πράγμα για το οποίο χάρηκα πολύ που έγινε, αλλά μετά το να κοροϊδεύει τον Πετρίδη και όλα αυτά τα λούμπεν στοιχεία που υπάρχουν τυχαία στην τηλεόραση να γίνονται σημείο αναφοράς, δεν μου αρέσει. Αν δεν ήταν ο Λάκης, πιστεύω ότι αυτοί οι άνθρωποι απλά δε θα υπήρχαν”.

Ο Πέτρος Κωστόπουλος αποκάλυψε ακόμα ότι ο γνωστός ηθοποιός έχει πολύ καλές γνώσεις πάνω στην αστρολογία: “Το ότι οι άνθρωποι θέλουν να μαθαίνουν τα αστρολογικά τους είναι εσωτερική ανάγκη. Το θέμα είναι τι ωροσκόπιο έχεις. Όπως έλεγε ένας φίλος μου, δεν υπάρχουν καλοί ή κακοί άνθρωποι, αλλά καλά ή κακά ωροσκόπια. Ένας άνθρωπος που έχει ένα κακό ωροσκόπιο, θα λειτουργεί κακά και το αντίθετο”, είπε ο Παύλος Χαϊκάλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: