Απειλές, τηλεφωνήματα, ενοχλήσεις και απάτες καταγγέλλουν οι καταναλωτές στην ΕΚΠΟΙΖΩ, για τις εταιρείες που “ενημερώνουν” για τις οφειλές στα τραπεζικά δάνεια.
Σύμφωνα με την ΕΚΠΟΙΖΩ, οι κανόνες λειτουργίας των εισπρακτικών εταιρειών - που “ντύθηκαν” με το όνομα των “Εταιρειών Ενημέρωσης Οφειλετών” - δεν εφαρμόζονται και...
οι πρακτικές τους εξακολουθούν να θυμίζουν τρομοκρατία.
Όπως αναφέρει μάλιστα η οργάνωση, τελευταία ορισμένα δικηγορικά γραφεία έχουν αναλάβει τον εισπρακτικό ρόλο.
Οι πρακτικές γνωστές, όμως καλό είναι να τις θυμίζουμε μήπως και συγκινηθούν οι αρμόδιοι:
- Οι οφειλέτες δέχονται ενοχλήσεις καθημερινά και περισσότερες από μία φορά μέσα στην ίδια ημέρα, παρότι ο νόμος απαγορεύει περισσότερες από μία φορά τις δύο ημέρες.
- Ενοχλούν σε ακατάλληλες ώρες και σε αρκετές περιπτώσεις δεν ενημερώνουν για τα στοιχεία τους.
- Ενοχλούν σε εργασιακούς χώρους καθώς και συγγενικά πρόσωπα των οφειλετών.
- Απειλούν με κατασχέσεις και πλειστηριασμούς, "γνωμοδοτούν" αυθαίρετα για το αν κανείς υπάγεται ή όχι στο νόμο για τη ρύθμιση χρεών, προσβάλλουν και πιέζουν ασφυκτικά ακόμα και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, όπως συνταξιούχους και ανάπηρους.
- Διαστρεβλώνουν τις διατάξεις των νόμων
- Διάφοροι υπάλληλοι αντιποιούνται το δικηγορικό λειτούργημα, παριστάνοντας τους δικηγόρους.
Συνήθης μάλιστα πρακτική των περισσότερων τέτοιων εταιριών είναι το "σπάσιμο νεύρων" με τη χρήση call centers: πραγματοποιούνται αυτόματα συνεχόμενες κλήσεις σε τηλέφωνα οφειλετών, μέχρι αυτοί να απαντήσουν, διαπιστώνοντας ότι στην άλλη γραμμή βρίσκεται ένα μηχάνημα.
Δευτέρα 9 Μαΐου 2011
Με τη βούλα δικηγόρων οι απειλές των εισπρακτικών εταιρειών
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου