Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Με τη βούλα δικηγόρων οι απειλές των εισπρακτικών εταιρειών


Απειλές, τηλεφωνήματα, ενοχλήσεις και απάτες καταγγέλλουν οι καταναλωτές στην ΕΚΠΟΙΖΩ, για τις εταιρείες που “ενημερώνουν” για τις οφειλές στα τραπεζικά δάνεια.

Σύμφωνα με την ΕΚΠΟΙΖΩ, οι κανόνες λειτουργίας των εισπρακτικών εταιρειών - που “ντύθηκαν” με το όνομα των “Εταιρειών Ενημέρωσης Οφειλετών” - δεν εφαρμόζονται και...



οι πρακτικές τους εξακολουθούν να θυμίζουν τρομοκρατία.

Όπως αναφέρει μάλιστα η οργάνωση, τελευταία ορισμένα δικηγορικά γραφεία έχουν αναλάβει τον εισπρακτικό ρόλο.

Οι πρακτικές γνωστές, όμως καλό είναι να τις θυμίζουμε μήπως και συγκινηθούν οι αρμόδιοι:

- Οι οφειλέτες δέχονται ενοχλήσεις καθημερινά και περισσότερες από μία φορά μέσα στην ίδια ημέρα, παρότι ο νόμος απαγορεύει περισσότερες από μία φορά τις δύο ημέρες.

- Ενοχλούν σε ακατάλληλες ώρες και σε αρκετές περιπτώσεις δεν ενημερώνουν για τα στοιχεία τους.

- Ενοχλούν σε εργασιακούς χώρους καθώς και συγγενικά πρόσωπα των οφειλετών.

- Απειλούν με κατασχέσεις και πλειστηριασμούς, "γνωμοδοτούν" αυθαίρετα για το αν κανείς υπάγεται ή όχι στο νόμο για τη ρύθμιση χρεών, προσβάλλουν και πιέζουν ασφυκτικά ακόμα και αδύναμες κοινωνικές ομάδες, όπως συνταξιούχους και ανάπηρους.

- Διαστρεβλώνουν τις διατάξεις των νόμων

- Διάφοροι υπάλληλοι αντιποιούνται το δικηγορικό λειτούργημα, παριστάνοντας τους δικηγόρους.

Συνήθης μάλιστα πρακτική των περισσότερων τέτοιων εταιριών είναι το "σπάσιμο νεύρων" με τη χρήση call centers: πραγματοποιούνται αυτόματα συνεχόμενες κλήσεις σε τηλέφωνα οφειλετών, μέχρι αυτοί να απαντήσουν, διαπιστώνοντας ότι στην άλλη γραμμή βρίσκεται ένα μηχάνημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: