Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Η Δούκισσα Νομίκου μιλά για τη σχέση της με το Χολίδη

«Πέρσι ήμουν σε μια πολύ άσχημη φάση, γιατί είχα πάρα πολλή πίεση σε όλους τους τομείς. Φέτος, δεν ξέρω πώς γίνεται, έχω κάνει στροφή 180 μοιρών», δήλωσε σε συνέντευξή της η Δούκισσα Νομικού, που φέτος είναι στα καλύτερά της!

Η Δούκισσα μίλησε και για την προσωπική της ζωή: «Παλιότερα έλεγα πως εγώ θα ανακοινώσω μια σχέση όταν παντρευτώ. Δεν χρειάζεται να με μάθουν με άλλους ανθρώπους. Αλλά τώρα πια έχω συνειδητοποιήσει πως δεν είναι και κακό... 'Eχω αρκετό τσαγανό να μιλήσω για όλα χωρίς να ενοχλούμαι, αλλά το ίδιο τσαγανό μού λέει πως η προσωπική μου ζωή δεν είναι δουλειά των άλλων».....

Για τη σχέση της με τον Χρήστο Χολίδη και το αν θα ανακοίνωνε δημόσια κάποια πράγματα από την προσωπική της ζωή, η πανέμορφη Δούκισσα δήλωσε: «Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος, γιατί αν ξεκινήσεις να πεις κάτι, ανοίγεις ένα φαύλο κύκλο. Αν πεις είμαι με τον τάδε ή είμαι ερωτευμένη ή δεν είμαι ερωτευμένη, μετά δίνεις πάτημα στους δημοσιογράφους να ζητάνε όλο και περισσότερες λεπτομέρειες - και είναι λογικό, γιατί δίνεις ένα τυράκι και μετά δεν δίνεις τίποτα άλλο. Νομίζω πως αν αποφασίσεις να μιλήσεις, βγες και μίλα φόρα παρτίδα.

Και μαγκιά σου που το υποστηρίζεις και ξέρεις και κρατάς τις ισορροπίες, γιατί αν το επιλέξεις, σημαίνει πως μπορείς. Αλλά αν αποφασίσεις να μη μιλήσεις, μη μιλάς καθόλου. Γι’ αυτό κιόλας δεν έχω επιβεβαιώσει και δεν έχω διαψεύσει καμία σχέση, ούτε ό,τι γραφόταν παλιά, ούτε ό,τι γράφεται τώρα. Τώρα για το μέλλον δεν ξέρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: