Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Για τον Μπόγρη μίλησε η Κοκκίνου


Πιο γυναίκα από ποτέ δήλωσε πως αισθάνεται η Έλλη Κοκκίνου στο περιοδικό Down Town ενώ δε δίστασε να μιλήσει και για τον αγαπημένο της, Γιώργο Μπόγρη.

"Να σου πω την αλήθεια, μετά τη σχέση μου με τον Γιώργο, έχω μάθει για πάρα πολλές γυναίκες που τα έχουν με μικρότερους άντρες...



Και με πολύ περισσότερα χρόνια διαφορά", είπε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά αν είχε φανταστεί να κάνει σχέση με μικρότερό της απάντησε: "Ποτέ. Σε καμία περίπτωση. Πριν από δύο χρόνια, το συζητούσαμε με μία φίλη μου εντελώς φιλολογικά και κάποια στιγμή θυμάμαι πως την ρώτησα: "Ποια είναι η μεγαλύτερη διάφορα ηλικίας που είχες μ έναν άντρα;". "Δεκαπέντε χρόνια μικρότερος" μου απάντησε εκείνη. "Είσαι τρελή; Τί βρίσκεις σε 15 χρόνια νεότερο;" της είπα. "Κι όμως, είναι να μη σου τύχει", μου απάντησε εκείνη".

Παράλληλα, αποκάλυψε πως δύο μήνες μετά το έντονο φλερτ του μπασκετμπολίστα άρχισε να σκεφτέται την πιθανότητα σχέσης μαζί του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: