Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Τι έγραψαν στο Twitter τους διάσημες Ελληνίδες;


Η κακοκαιρία και η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας είναι τα θέματα που μονοπώλησαν τα tweets των επωνύμων το τελευταίο 24ωρο.

Ελεονώρα Μελέτη:
"Σήμερα γιορτάζουν οι γυναίκες! Τσακίστε τους άνδρες, φίλες μου! Μπορείτε (…) Άντε μωρέ, ας το παραδεχτούμε... Δεν κάνουμε χωρίς τα αγόρια!".

Ελένη Καρποντίνη:
"Χρόνια μας πολλά, κορίτσια! Αν και γίναμε γυναίκες, πάντα θα παραμείνουμε κορίτσια!"...



Έλλη Κοκκίνου:
"Καλημέρα! Ε, ναι λοιπόν! Χιονίζει στη Βούλα. Λεπτές νιφάδες μεν, αλλά χιονίζει!".

Μαρία Αραμπατζή:
"Καλή εβδομάδα(εργάσιμη) σε όλους! Χιονίζει με σκόρπιες νιφάδες στο Κολωνάκι. Έχω ανάβαση στο Λυκαβηττό, αλλά πρέπει να ντυθώ σαν κρεμμύδι".

Κατερίνα Γκαγκάκη:
"Ξύπνησα γιατί οι γλάστρες στο μπαλκόνι γίνονται μόνες τους rearranged! Ανυπομονώ τόσο για το αποτέλεσμα αλλά θα κρατηθώ ως το πρωί".

Σίσσυ Χρηστίδου:
"Σήμερα ο γιος μου μου είπε: “Μαμά τρέχα, αρχίδει!”. “Τι λες παιδί μου; (κάτω από σοκ)” “Αρχίδει να χιονίδει!”".

Δεν υπάρχουν σχόλια: