Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Δούκισσα Νομικού: "Τα έχω όλα στη ζωή μου! Μου αρέσει να με κακομαθαίνουν"


Οι φήμες που θέλουν τη Δούκισσα Νομικού και τον Χρήστο Χολίδη μαζί, κυκλοφορούν εδώ και μερικές εβδομάδες και κανείς από τους δύο δεν τις έχει, προς το παρόν, διαψεύσει ούτε όμως επιβεβαιώσει.

Η πρώην Σταρ Ελλάς -μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Mou» που την πέτυχε σε νυχτερινή της έξοδο- απέφυγε να μιλήσει για την προσωπική της ζωή, ωστόσο,...



όταν ρωτήθηκε αν είναι ευτυχισμένη, απάντησε: "Είμαι πάρα πολύ καλά. Γιατί να μην είμαι; Τα έχω όλα στη ζωή μου". Μάλιστα, όταν η δημοσιογράφος επέμεινε ρωτώντας την αν είναι ερωτευμένη, η Δούκισσα επανέλαβε χαμογελώντας: "Είμαι πάρα πολύ καλά!".

Όσο για το αν είναι «κακομαθημένη» (σ.σ.: «Κακομαθημένο» είναι ο τίτλος της τελευταίας επιτυχίας του Χρήστου Χολίδη), η Δούκισσα σχολίασε με νόημα: "Δεν είμαι κακομαθημένη. Μου αρέσει όμως να με κακομαθαίνουν πού και πού"/

Δεν υπάρχουν σχόλια: