Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Ιωάννα Σουλιώτη: "Μετά το χωρισμό δεν είχα κρεβάτια και κοιμόμουν στο πάτωμα"


Η Ιωάννα Σουλιώτη μίλησε για το χωρισμό της με τον Κωνσταντίνο Γέρο και πώς επηρέασε τη ζωή της.

Η πρωταγωνίστρια της real life εκπομπής «Real Housewives» είπε χαρακτηριστικά: "Η χειρότερη στιγμή της ζωής μου ήταν ο χωρισμός μου. Μεγάλωσα μαζί του, και κανονικά αλλά και επαγγελματικά — 15 χρόνια μαζί",...



ενώ για τη σχέση τους και το γάμο τους εξήγησε: «Ήταν και εκείνος στο ξεκίνημά του όταν ξεκινήσαμε. Και εκείνος αναπτύχθηκε ως εκδότης και εγώ μαζί του. Περνάγαμε πολλές ώρες μαζί. Για να καταφέρω να είμαι μαζί του, έκλεινα την πόρτα του σπιτιού και άφηνα τα προβλήματα απέξω. Δεν είχα επαφή μαζί του, είχα με τις γραμματείς του. Κρατούσα και κρατούσε μία απόσταση. Δεν γινόταν να έχω επαφή μαζί του και είχα με τις γραμματείς του γιατί εκνευριζόμουν πολύ. Είμαι άνθρωπος που φουντώνει εύκολα».

Επίσης, μίλησε για τις καταστάσεις που οδήγησαν στο διαζύγιο: «Νομίζω ότι μία σχέση είναι σαν το τάνγκο — αν δεν χορεύουν και οι δύο δεν προχωράει. Δεν ξέρω ποιος από τους δύο σταμάτησε. Όταν η καθημερινότητα γίνεται δύσκολη, καλό είναι να σταματάς. Όταν χώρισα, ήθελα να χωρίσω. Ερωτευμένη δεν ξέρω αν ήμουν, αλλά τον αγαπούσα και τον αγαπώ — είναι ο πατέρας των παιδιών μου. Ένιωθα μόνη μου. Και τώρα μόνη μου είμαι αλλά καλύτερα έτσι. Δεν παραμυθιάζομαι ότι είμαι με κάποιον. (…) Προσπάθησα να τα φτιάξω τα λάθη μου, αλλά δεν ξέρω, δεν ήταν αρκετός ο κόπος; Δεν φεύγεις από μία σχέση λέγοντας μόνο ότι φταίει ο άλλος. Σκέφτεσαι και τα δικά σου λάθη. Το πάλεψα πάρα πολύ προσπαθώντας να αλλάξω και εγώ. Ενδεχομένως θα έκανα και εγώ λάθη. Προσπαθούσα μόνη μου να βρω τι έχω κάνει. Δεν ήρθε ποτέ κάποιο παράπονο να μου πει τι κάνω λάθος».

Όπως χαρακτηριστικά είπε ήταν μεγάλη αλλαγή για τη ζωή της ο χωρισμός: «Άλλαξε η ζωή μου τελείως. Μετά το χωρισμό το ροζ μου σύννεφο έγινε μαύρο. Κλήθηκα να βρω σπίτι, να φροντίσω για την καθημερινότητα. Τα παιδιά άλλαζαν σχολείο και έψαχνα σπίτι — δεν είχα κρεβάτια και κοιμόμασταν στο πάτωμα. Δεν μπορούσα καν να πληρώσω δικηγόρο», ενώ για την καριέρα της σχολίασε: «Δούλευα στην εταιρία του Κωνσταντίνου και δεν πληρωνόμουν. Λάθος μου μεγάλο που δεν το είδα καθαρά επαγγελματικά, και το είδα πιο οικογενειακά. Λάθος μου».

Τέλος, μίλησε και για τα παιδιά της και πώς βίωσαν το χωρισμό των γονιών τους: «Ανέτρεξα σε ανθρώπους, ειδικούς παιδοψυχολόγους, και βιβλία, για να μάθω πώς έπρεπε να το διαχειριστώ όλο αυτό απέναντι στα παιδιά μου.... Έπαιρνα και εγώ δύναμη από αυτά. Όταν χωρίζεις χάνονται οι ισορροπίες. Δεν πέρναγα στα παιδιά όμως αυτά που ζούσα με τον Κωνσταντίνο, γιατί δεν είχαν ζήσει εκείνα αυτά που εγώ ερωτεύτηκα στον Κωνσταντίνο. Δεν θέλω να μου πουν "γιατί δεν έφυγες αφού δεν ήσουν ευτυχισμένη". Δεν ήθελα να μου πουν "γιατί μάς στέρησες τον πατέρα μας". Οπότε έκανα πίσω. Τον πρώτο χρόνο το μόνο που θέλεις είναι να πολεμήσεις τον εχθρό σου. Μετά τον πρώτο χρόνο καταλαβαίνεις ότι δεν είναι εχθρός αλλά σύμμαχος. Τώρα όμως πηγαίνουμε και διακοπές μαζί. Τα έχουμε καταφέρει καλά τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: